We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Service Desk Specialist
Miesto práce: Žilina
Plat:
Profil spoločnosti
Firma Scheidt & Bachmann, Mönchengladbach vznikla v roku 1872 a v súčasnosti sa prezentuje ako inovatívna spoločnosť s dlhodobou tradíciou. V celkovo štyroch do značnej miery samostatných divíziách sa vyvíjajú, produkujú a distribuujú systémy pre parkoviská a centrá voľného času, systémy pre železničnú zabezpečovaciu techniku, systémy vybavenia cestujúcich a systémy pre čerpacie stanice. Firma Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o. vznikla v roku 1995 na podnet spoločnosti Scheidt & Bachmann pričom významnou mierou k tomu prispela aj úspešná spolupráca so Žilinskou univerzitou.- Parking Solutions
- Signalling Systems
- Fare Collection Systems
- Fuel Retail Solutions
Ponúkame
Perspektívna práca v stabilnej firme s adekvátnym finančným ohodnotením a potenciálom osobného rozvoja („hard & soft skills“ školenia, jazykové kurzy).Bohatý sociálny program pre zamestnancov: teambuildingové aktivity, firemné akcie, podpora športových a kultúrnych podujatí.
Flexibilný pracovný čas, dovolenka navyše, dodatočné dni pracovného voľna.
Práca v skúsenom medzinárodnom kolektíve (zastúpenie divízie v 23 krajinách).
Možnosť služobných ciest do zahraničia.
Vaše povinnosti
Fixovanie už známych chýb a podpora návrhu riešenia nových (Troubleshooting).Zber symptómov, analýza a riešenie problémov u zákazníka prostredníctvom vzdialeného prístupu (Incident management).
Procesné riadenie priradeného incidentu alebo požiadavky a dokumentácia vykonaných zmien (Call / Ticket handling).
Vzdialené monitorovanie funkčnosti prednastavených servisov na hosťovanom prostredí (Event Management).
Úzka spolupráca a koordinácia servisnej podpory s internými a externými oddeleniami pri riešení incidentov (Request Fulfilment).
Váš profil
Praktické skúsenosti s riešením problémov spojených s HW a SW v IT oblastiach.Praktické skúsenosti z troubleshootingu prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Dobré komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka.
Vysoká flexibilita s ohľadom na pracovný čas (možná pracovná pohotovosť).
Znalosť databázových systémov ORACLE, SQL výhodou.
Znalosť administrácie Windows, UNIX, LINUX serverov výhodou.
Zodpovedný a samostatný prístup.
Spoľahlivý, systematický a komunikatívny typ s proaktívnym prístupom k zvereným úlohám.
ID: 3577407
Posting date: 14.1.2019
2019-01-14
location: okres Žilina Position: IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Servisný technik Company: Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 950 €