We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrátor servisných služieb CER / Services Administrator CER
SCANIA SLOVAKIA s.r.o.
Miesto práce
Diaľničná cesta, Senec
Diaľničná cesta, Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacminimálne 1.100,- EUR (brutto) / mesačne, v závislosti od skúseností uchádzača
1 100 EUR/mesiacminimálne 1.100,- EUR (brutto) / mesačne, v závislosti od skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za výkon práce v oblasti náhradných dielov a logistiky, v rámci regiónu CER (SK, CZ, HU):
• Poskytovanie informácií o náhradných dieloch v rámci siete dílerstva (cena, logistika, dostupnosť, dodanie, atď.)
• Správa objednávok náhradných dielov / potvrdení / faktúr v rámci siete dílerstva
• Kontrola a koordinácia údajov o objednávaní / potvrdzovaní / fakturácii dielov
• Kontrola a koordinácia logistického procesu importu a exportu dielov
• Poskytovanie podpory v oblasti predaja dielov
• Správa DSM aplikácie
• Správa dát o náhradných dieloch v systéme Automaster (napr. cena náhradných dielov, informácie o nahradení)
• Cenotvorba náhradných dielov podľa pokynov Manažéra náhradných dielov & logistiky
• Správa požiadaviek miestnej legislatívy (vnútroštátne, enviromentálne poplatky atď)
• Mesačné reporty
• Príprava štatistických dát pre Manažéra náhradných dielov & logistiky
• Iné úlohy podľa pokynov nadriadeného
• Zamestnanie je na zástup počas materskej dovolenky - minimálne však počas dvoch rokov
• Poskytovanie informácií o náhradných dieloch v rámci siete dílerstva (cena, logistika, dostupnosť, dodanie, atď.)
• Správa objednávok náhradných dielov / potvrdení / faktúr v rámci siete dílerstva
• Kontrola a koordinácia údajov o objednávaní / potvrdzovaní / fakturácii dielov
• Kontrola a koordinácia logistického procesu importu a exportu dielov
• Poskytovanie podpory v oblasti predaja dielov
• Správa DSM aplikácie
• Správa dát o náhradných dieloch v systéme Automaster (napr. cena náhradných dielov, informácie o nahradení)
• Cenotvorba náhradných dielov podľa pokynov Manažéra náhradných dielov & logistiky
• Správa požiadaviek miestnej legislatívy (vnútroštátne, enviromentálne poplatky atď)
• Mesačné reporty
• Príprava štatistických dát pre Manažéra náhradných dielov & logistiky
• Iné úlohy podľa pokynov nadriadeného
• Zamestnanie je na zástup počas materskej dovolenky - minimálne však počas dvoch rokov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v príjemnej tímovo-orientovanej atmosfére v rámci regiónu, v silnej nadnárodnej spoločnosti
• Možnosti vzdelávania a rozvoja zamestnancov
• Multisport karta
• mobilný telefón, notebook
• Možnosti vzdelávania a rozvoja zamestnancov
• Multisport karta
• mobilný telefón, notebook
Informácie o výberovom konaní
Prosíme vhodných uchádzačov, ktorých skúsenosti a znalosti zodpovedajú uvedeným podmienkam, aby nám zaslali svoj profesijný životopis v anglickom jazyku prostredníctvom linku na www.profesia.sk. Zároveň žiadame kandidátov o pochopenie, že budeme udržiavať kontakt len s vyhovujúcimi kandidátmi pre túto pracovnú pozíciu. Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Očakávané sú základné skúsenosti z oblasti náhradných dielov a logistiky
• Základné znalosti v oblasti financií, ekonomiky a logistiky
• Dobré organizačné a analytické schopnosti
• Dobré komunikačné zručnosti
• Flexibilita
• Zmysel pre tímovú spoluprácu
• Odolnosť voči stresu
• Okrem znalosti maďarského a anglického jazyka je potrebná aj znalosť slovenského resp. českého jazyka (úroveň expert)
• Dobré počítačové zručnosti
• Základné znalosti v oblasti financií, ekonomiky a logistiky
• Dobré organizačné a analytické schopnosti
• Dobré komunikačné zručnosti
• Flexibilita
• Zmysel pre tímovú spoluprácu
• Odolnosť voči stresu
• Okrem znalosti maďarského a anglického jazyka je potrebná aj znalosť slovenského resp. českého jazyka (úroveň expert)
• Dobré počítačové zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Scania patrí k lídrom na trhu nákladných vozidiel na Slovensku.
Dodáva na náš trh ťažké nákladné vozidlá (nad 18t), diaľkové i mestské autobusy. Okrem predaja nových vozidiel, servisnej činnosti a predaja náhradných dielcov poskytuje spoločnosť ešte celý rad ďalších služieb, medzi ktoré patria predaj jazdených vozidiel, prenájom vozidiel, servisné zmluvy, nepretržitá servisná asistenčná služba a ďalšie.
Dodáva na náš trh ťažké nákladné vozidlá (nad 18t), diaľkové i mestské autobusy. Okrem predaja nových vozidiel, servisnej činnosti a predaja náhradných dielcov poskytuje spoločnosť ešte celý rad ďalších služieb, medzi ktoré patria predaj jazdených vozidiel, prenájom vozidiel, servisné zmluvy, nepretržitá servisná asistenčná služba a ďalšie.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 4012767
Posting date: 18.1.2021
2021-01-18
location: Senec Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: SCANIA SLOVAKIA s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac