We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent predaja B2B
SAYTECH s.r.o.
Miesto práce
Riazanská, Bratislava
Riazanská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1100 EUR brutto/konečná výška základnej mzdy závisí od skúseností, zručností a seniority kandidáta + ročná odmena + 13 plat
Od 1100 EUR brutto/konečná výška základnej mzdy závisí od skúseností, zručností a seniority kandidáta + ročná odmena + 13 plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegu, ktorý v spolupráci s obchodnými partnermi (prevádzkovatelia parkovísk a. developeri) zabezpečí efektívnu telefonickú a elektronickú komunikáciu. Staneš sa dôležitou a priamou podporou našich zákazníkov.
Nebudeš zabezpečovať priamy predaj produktov či služieb, Tvojou úlohou bude účasť na stretnutiach spolu s konateľom, vypracovanie cenových ponúk ako aj telefonické poskytovanie základných informácie o produktoch spoločnosti.
Preto ak Ťa komunikácia baví, máš príjemný hlasový prejav, pozitívny prístup k práci a nechýba Ti optimizmus a vytrvalosť, radi Ťa privítame v našom tíme.
Oceníme Tvoj proaktívny prístup, samostatnosť a ochotu preberať nové úlohy.
Tvoje úlohy budú najmä:
- príprava zápisnice zo stretnutí s aktívnymi i potenciálnymi zákazníkmi
- telefonická komunikácia so zákazníkmi a aktívne riešenie ich otázok a problémov
- poskytovať potenciálnym klientom základné informácie o spoločnosti a jej produktoch (nebudeš produkty ponúkať, ani predávať),
• navrhovať nové spôsoby a metódy na zvýšenie efektivity komunikácie s potenciálnymi zákazníkmi.
Nebudeš zabezpečovať priamy predaj produktov či služieb, Tvojou úlohou bude účasť na stretnutiach spolu s konateľom, vypracovanie cenových ponúk ako aj telefonické poskytovanie základných informácie o produktoch spoločnosti.
Preto ak Ťa komunikácia baví, máš príjemný hlasový prejav, pozitívny prístup k práci a nechýba Ti optimizmus a vytrvalosť, radi Ťa privítame v našom tíme.
Oceníme Tvoj proaktívny prístup, samostatnosť a ochotu preberať nové úlohy.
Tvoje úlohy budú najmä:
- príprava zápisnice zo stretnutí s aktívnymi i potenciálnymi zákazníkmi
- telefonická komunikácia so zákazníkmi a aktívne riešenie ich otázok a problémov
- poskytovať potenciálnym klientom základné informácie o spoločnosti a jej produktoch (nebudeš produkty ponúkať, ani predávať),
• navrhovať nové spôsoby a metódy na zvýšenie efektivity komunikácie s potenciálnymi zákazníkmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak sa rozhodneš pre prácu u nás, určite oceníš:
- zaujímavú prácu,
- príjemné, pozitívne nabité prostredie a super kolegov,
- odborné vzdelávanie,
- možnosť sebarealizácie,
- otvorenú komunikáciu,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- zaujímavú prácu,
- príjemné, pozitívne nabité prostredie a super kolegov,
- odborné vzdelávanie,
- možnosť sebarealizácie,
- otvorenú komunikáciu,
- flexibilnú pracovnú dobu,
Informácie o výberovom konaní
Ak sme Ťa našou ponukou zaujali, daj nám o sebe vedieť zaslaním Tvojho aktuálneho profesného životopisu na e-mailovú adresu [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa rozhodneš pre prácu u nás, určite oceníš:
- zaujímavú prácu,
- príjemné, pozitívne nabité prostredie a super kolegov,
- odborné vzdelávanie,
- možnosť sebarealizácie,
- otvorenú komunikáciu,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- zaujímavú prácu,
- príjemné, pozitívne nabité prostredie a super kolegov,
- odborné vzdelávanie,
- možnosť sebarealizácie,
- otvorenú komunikáciu,
- flexibilnú pracovnú dobu,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Saytech je certifikovaný partner rakúskej firmy SKIDATA AG, ktorá je svetovou jednotkou v prístupových riešeniach pre parkoviská, lyžiarske strediská a štadióny.
Už viac ako 40 rokov špičkové riešenia a služby firmy SKIDATA AG ponúkajú užívateľom najvyšší komfort a rentabilitu pri riadení vstupu vo viac ako 100 krajinách sveta s viac ako 10.000 zákazníkmi. Ako partner pri poskytovaní riešení sa spoločnosť SKIDATA AG špecializuje na koncipovanie rôznych obchodných modelov a lokálnych požiadaviek.
Už viac ako 40 rokov špičkové riešenia a služby firmy SKIDATA AG ponúkajú užívateľom najvyšší komfort a rentabilitu pri riadení vstupu vo viac ako 100 krajinách sveta s viac ako 10.000 zákazníkmi. Ako partner pri poskytovaní riešení sa spoločnosť SKIDATA AG špecializuje na koncipovanie rôznych obchodných modelov a lokálnych požiadaviek.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3643996
Posting date: 13.4.2019
2019-04-13
location: Bratislava Position: Asistent, Obchodný referent Company: SAYTECH s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: Od 1100 EUR brutto/konečná výška základnej mzdy závisí od skúseností, zručností a seniority kandidáta + ročná odmena + 13 plat