We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborná asistentka divízie
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Ihneď/dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac(záleží od skúseností kandidáta)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti v oblasti administratívy a nebojíte sa výziev? Pre nášho klienta hľadáme človeka, ktorý bude podporovať aktivtz dvoch divízii spoločnosti. Pôjde najmä o administratívne zastrešenie prípravy materiálov pre klientov a dodávateľov.
Náplňou vašej práce bude:
Náplňou vašej práce bude:
- Vyhľadávanie informácií o verejných súťažiach, monitorovanie portálov verejných súťaží a prevádzkovanie systémov verejných súťaží
- Príprava podkladov k tendrom
- Spracovanie dokumentácie za účelom fakturácie
- Vypracovávanie a kontrola zmlúv
- Spracovávanie objednávok v systéme SAP
- Monitorovanie portálov súvisiacich s verejným obstarávaním
- Archivácia dokumentov, dátový manažment v Exceli
- Komunikácia s dodávateľmi, klientmi a úradmi (e-mailom aj telefonicky)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Medzinárodná spoločnosť s inovatívnym prístupom a stabilitou na trhu
- Práca pre menšiu pobočku s komornou atmosférou, výhody veľkej spoločnosti
- Účasť na kongresoch
- Jazykové kurzy
- Možnosť Home Office
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá sa venuje obchodnej činnosti v oblasti elektrotechniky (B2B aj B2C). Do ich portfólia patria svetoznáme značky. V Bratislave sídli menšia pobočka s rodinnou atmosférou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na túto pozíciu hľadáme precízneho človeka s relevantnou praxou v oblasti administratívy (pozícia nie je vhodná pre absolventa).
Rada si s Vami zavolám, ak spĺňate nasledovné kritériá:
Rada si s Vami zavolám, ak spĺňate nasledovné kritériá:
- Ukončené VŠ vzdelanie 1.stupňa (prípadne maturita a dlhodobé skúsenosti)
- 3 a viac rokov praxe v oblasti administratívy
- Pokročilá znalosť MS Excel, znalosť práce v SAPe
- Pokročilá znalosť angličtiny (najmä e-mailom, no niekedy aj ústne - interný kontakt pobočkami v zahraničí)
- Ste precízny a pedantný typ človeka, ktorý má dlhodobú obľubu v administratívnej činnosti
- Máte priateľskú osobnosť so zmyslom pre humor a otvoreným prístupom
- Máte skvelé komunikačné schopnosti, analytické myslenie a nerobí Vám problém pracovať pod tlakom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 4540539
Posting date: 17.3.2023
2023-03-17
location: Bratislava Position: Asistent Company: S&you by SYNERGIE
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac