Можливість для людей з України

Finančný analytik/kontrolór pre medzinárodnú personálnu agentúru

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
ihneď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacpodľa úrovne skúseností sme otvorení diskusii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme súčasťou medzinárodnej siete personálnych agentúr, naša materská firma SYNERGIE SE je kótovaná na parížskej burze, s tým súvisí aj zvýšená potreba tvorby administratívnych analýz a reportov.
Vašou úlohou bude finančný kontroling v prostredí našich štyroch entít (dve na Slovensku a dve v Česku), príprava finančných analýz a reportov, ako:
  • Príprava pravidelných reportov pre interné potreby našich entít v Česku a na Slovensku
  • Spolupráca s externými dodávateľmi účťovných a mzdových služieb na riadení finančného zdravia a cash-flow jednotlivých entít
  • Podpora divízií a backoffice pri tvorbe ad-hoc reportov a analýz
  • Budgetting a budget controlling
  • Správa dátových zdrojov a rozvoj nášho self-service reporting riešenia postaveného na Microsoft Office365 a Power BI

Zamestnanecké výhody, benefity

Naše pobočky v Česko-Slovensku majú za sebou niekoľkoročný trend silného rastu a to je príležitosť pre každého člena tímu rásť a rozvíjať sa spolu s rastom firiem.
Ponúkame zaujímavý balíček benefitov, vlastný rozpočet na vzdelávanie, extra deň dovolenky za každý odpracovaný rok a mnoho tímových a team-buildingových aktivít.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

SYNERGIE je jedným z najväčších poskytovateľov personálnych služieb v Európe. Na území Česko-Slovenska pôsobíme už takmer 30 rokov a za toto obdobie sme dokázali prepojiť tisíce talentov s kvalitnými kariérnymi príležitosťami u našich klientov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Finančná analýza - Mierne pokročilý
SQL - Základy
Microsoft Power BI - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

finančný reporting a analýzy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Základná znalosť účtovných postupov, AP a AR procesov
  • Pokročilá znalosť práce s Excelom a Power Query
  • Pokročilá znalosť Power BI (vytváranie jednoduchých datasetov, metriky, DAX)
  • Komunikatívna angličtina (komunikácia vrámci skupiny)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4504541  Posting date: 19.1.2023  The job comes from another website or source. Basic salary component (gross): 1 800 EUR/mesiac