Obchodný manažér/reprezentant obchodnej skupiny

Rudolf Beňačka

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 1 850 EUR/mesiacPohyblivý mesačný príjem bude záležať od časových a osobnostných schopností uchádzača. Taktiež od prístupu k práci – full time, part time.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie pobočky
- manažment obchodného tímu
- prezentácia finančných plánov a stratégii zákazníkom
- podpisovanie zmlúv s obchodnými partnermi a zákazníkmi
- komunikácia, starostlivosť a budovanie dlhodobých obchodných vzťahov so zákazníkmi
- podieľanie sa na expanzii a rastu spoločnosti
- výber a vedenie pohovorov s novými spolupracovníkmi
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí

Zamestnanecké výhody, benefity

- pridelený osobný mentor, ktorý bude pri Vás
- možnosť začať popri súčasnej práci
- možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
- absolútna časová flexibilita
- možnosť práce z domu
- mladý a dynamický kolektív
- komplexný systém školení, vzdelávania a osobnostného rozvoja
- zmluvne garantovaný a transparentný kariérny plán
- možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
- 50 ročné know-how úspešnej medzinárodnej spoločnosti
- možnosť získania rôznych benefitov (telefón, tablet, atď.) v rámci motivačných programov
- dovolenky - motivačný program pre najlepších spolupracovníkov
- možnosť medzinárodného pôsobenia

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

nie je potrebná predchádzajúca pracovná skúsenosť

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikatívnosť
- bezúhonnosť
- motivácia a ochota sa vzdelávať a pracovať na osobnom rozvoji
- slušné a príjemné vystupovanie
- zodpovednosť, odhodlanosť a vytrvalosť
- tímová spolupráca

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Materská spoločnosť OVB Holding AG vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Má zastúpenie v 15 európskych krajinách a je tak jediným poskytovateľom finančných služieb, ktorý pôsobí v celej Európe. Široké európske pôsobenie stabilizuje výkonnosť a otvára rozmanité príležitosti rastu.

Na Slovenskom trhu pôsobí od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov. Úspešný vývoj je založený na obchodnom modeli, ktorý v rámci takzvanej Allfinanz koncepcie sprostredkovateľských služieb sústreďuje pozornosť na priania a ciele svojich klientov.

Zároveň poskytuje našim finančným sprostredkovateľom spoľahlivý rámec pre ich samostatnú podnikateľskú činnosť v kariérnom systéme. Z dôslednej orientácie na klientov pramení ich spokojnosť, vernosť a ochota odporúčať naše služby aj ďalším ľuďom.
ID: 4183912  Posting date: 16.10.2021  Basic salary component (gross): 750 EUR/mesiac