We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Fakturant, personalista
REGADO, s. r. o.
Miesto práce
Ilava
Ilava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
získavanie podkladov, informácií a ich kontrola k následnej fakturácií výkonov spoločnosti, evidencia - zakladanie/aktualizácia dokumentácie, mierne až pokročilé znalosti podvojného účtovníctva, rôzne ekonomické činnosti, práca s PC - prioritne excel, intenzívna komunikácia s odberateľmi našich služieb, pravidelná a systematická kontrola pracovných postupov a činností; spracovávanie dochádzky pre cca 50 zamestnancov vrátane vystavovania cestovných príkazov, vystavovanie pracovných zmlúv, dodatkov a ukončení PP, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do/zo SP a ZP
Zamestnanecké výhody, benefity
kompenzácia nákladov na cestovanie - bližšie informácie pri osobnom pohovore
Informácie o výberovom konaní
Vopred sa ospravedlňujem uchádzačom ktorým nebudem odpovedať, ale kontaktovaní budú len vybraní uchádzači.
Požiadavky na pracovnú pozíciu Fakturácia, personalistika - si treba skutočne pozorne prečítať a dôkladne zvážiť svoje schopnosti a možnosti ešte predtým, ako naň zareagujete:
Maximálna disciplína v dochádzke a počas pracovného výkonu.
Bezpodmienečné a absolútne dodržiavanie stanovených termínov, ktorých splnenie je alfou a omegou pre celý rad ďalších a nadväzujúcich činností, bez ohľadu na to, či je sobota, nedeľa, sviatok – a to bez príkazov, bez žiadosti – proste automaticky !!!
Maximálna flexibilita a využívanie pružného pracovného času – počas mesiaca sa v pracovnej náplni vyskytujú 4 dátumy s mimoriadnym množstvom údajov a podkladov ktoré treba spracovávať v takom zmysle, že POKIAĽ JE ČO ROBIŤ TAK SA MUSÍ ROBIŤ a vtedy je nutné odpracovať cca 4 dni v 16-hodinových zmenách, cca 4 dni v 12-hodinových zmenách, bez ohľadu na to, či je sobota, nedeľa, sviatok a následne po ukončení pracovných činností a v stanovených termínoch, je priebežne poskytované náhradné voľno, cca 5-6 dní v mesiaci.
Minimálna, respektíve nulová tolerancia k rôznym ospravedlneným absenciám (pre tento účel sú k dispozícií náhradné voľná).
Zmysel pre precíznosť a subtílnosť (dohľadanie, vyžiadanie si potrebných údajov a dokladov, pre dokončenie a uzavretie zadaných úloh v stanovených termínoch).
Systémové myslenie a schopnosť rýchlo sa učiť (nutnosť pochopenia procesov, ich nastavenie a význam v spoločnosti).
Pokročilé ovládanie PC – balík programov Office a z nich prioritne Excel.
Pozornosť a sústredenosť (nakoľko sa vyžaduje úzka spolupráca s externým účtovným oddelením) a uchádzač si musí vedieť sám odkomunikovať a odkonzultovať potrebné podklady k fakturácií (objednávky, preberacie protokoly a podobne od objednávateľov našich služieb).
Odolnosť voči stresu a zvládanie práce pod tlakom, lebo len presná, správna a HLAVNE VČASNÁ fakturácia, je zárukou včasných platieb od objednávateľov a následne udržateľného cash flow v spoločnosti.
Samostatnosť a zodpovednosť, nakoľko tento post je priamo podriadený RS.
Požiadavky na pracovnú pozíciu Fakturácia, personalistika - si treba skutočne pozorne prečítať a dôkladne zvážiť svoje schopnosti a možnosti ešte predtým, ako naň zareagujete:
Maximálna disciplína v dochádzke a počas pracovného výkonu.
Bezpodmienečné a absolútne dodržiavanie stanovených termínov, ktorých splnenie je alfou a omegou pre celý rad ďalších a nadväzujúcich činností, bez ohľadu na to, či je sobota, nedeľa, sviatok – a to bez príkazov, bez žiadosti – proste automaticky !!!
Maximálna flexibilita a využívanie pružného pracovného času – počas mesiaca sa v pracovnej náplni vyskytujú 4 dátumy s mimoriadnym množstvom údajov a podkladov ktoré treba spracovávať v takom zmysle, že POKIAĽ JE ČO ROBIŤ TAK SA MUSÍ ROBIŤ a vtedy je nutné odpracovať cca 4 dni v 16-hodinových zmenách, cca 4 dni v 12-hodinových zmenách, bez ohľadu na to, či je sobota, nedeľa, sviatok a následne po ukončení pracovných činností a v stanovených termínoch, je priebežne poskytované náhradné voľno, cca 5-6 dní v mesiaci.
Minimálna, respektíve nulová tolerancia k rôznym ospravedlneným absenciám (pre tento účel sú k dispozícií náhradné voľná).
Zmysel pre precíznosť a subtílnosť (dohľadanie, vyžiadanie si potrebných údajov a dokladov, pre dokončenie a uzavretie zadaných úloh v stanovených termínoch).
Systémové myslenie a schopnosť rýchlo sa učiť (nutnosť pochopenia procesov, ich nastavenie a význam v spoločnosti).
Pokročilé ovládanie PC – balík programov Office a z nich prioritne Excel.
Pozornosť a sústredenosť (nakoľko sa vyžaduje úzka spolupráca s externým účtovným oddelením) a uchádzač si musí vedieť sám odkomunikovať a odkonzultovať potrebné podklady k fakturácií (objednávky, preberacie protokoly a podobne od objednávateľov našich služieb).
Odolnosť voči stresu a zvládanie práce pod tlakom, lebo len presná, správna a HLAVNE VČASNÁ fakturácia, je zárukou včasných platieb od objednávateľov a následne udržateľného cash flow v spoločnosti.
Samostatnosť a zodpovednosť, nakoľko tento post je priamo podriadený RS.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
VP sk. B, ostatné predpoklady a zručnosti sú popísané v informáciách pre uchádzača
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa osobnou dopravou v rámci Slovenska aj Európy
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3551640
Posting date: 2.12.2018
2018-12-02
location: okres Ilava Position: Fakturant, Personalista Company: REGADO, s. r. o.