Fakturant, personalista

REGADO, s. r. o.

Miesto práce
Ilava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

získavanie podkladov, informácií a ich kontrola k následnej fakturácií výkonov spoločnosti, evidencia - zakladanie/aktualizácia dokumentácie, mierne až pokročilé znalosti podvojného účtovníctva, rôzne ekonomické činnosti, práca s PC - prioritne excel, intenzívna komunikácia s odberateľmi našich služieb, pravidelná a systematická kontrola pracovných postupov a činností; spracovávanie dochádzky pre cca 50 zamestnancov vrátane vystavovania cestovných príkazov, vystavovanie pracovných zmlúv, dodatkov a ukončení PP, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do/zo SP a ZP

Zamestnanecké výhody, benefity

kompenzácia nákladov na cestovanie - bližšie informácie pri osobnom pohovore

Informácie o výberovom konaní

Vopred sa ospravedlňujem uchádzačom ktorým nebudem odpovedať, ale kontaktovaní budú len vybraní uchádzači.

Požiadavky na pracovnú pozíciu Fakturácia, personalistika - si treba skutočne pozorne prečítať a dôkladne zvážiť svoje schopnosti a možnosti ešte predtým, ako naň zareagujete:

Maximálna disciplína v dochádzke a počas pracovného výkonu.
Bezpodmienečné a absolútne dodržiavanie stanovených termínov, ktorých splnenie je alfou a omegou pre celý rad ďalších a nadväzujúcich činností, bez ohľadu na to, či je sobota, nedeľa, sviatok – a to bez príkazov, bez žiadosti – proste automaticky !!!
Maximálna flexibilita a využívanie pružného pracovného času – počas mesiaca sa v pracovnej náplni vyskytujú 4 dátumy s mimoriadnym množstvom údajov a podkladov ktoré treba spracovávať v takom zmysle, že POKIAĽ JE ČO ROBIŤ TAK SA MUSÍ ROBIŤ a vtedy je nutné odpracovať cca 4 dni v 16-hodinových zmenách, cca 4 dni v 12-hodinových zmenách, bez ohľadu na to, či je sobota, nedeľa, sviatok a následne po ukončení pracovných činností a v stanovených termínoch, je priebežne poskytované náhradné voľno, cca 5-6 dní v mesiaci.
Minimálna, respektíve nulová tolerancia k rôznym ospravedlneným absenciám (pre tento účel sú k dispozícií náhradné voľná).
Zmysel pre precíznosť a subtílnosť (dohľadanie, vyžiadanie si potrebných údajov a dokladov, pre dokončenie a uzavretie zadaných úloh v stanovených termínoch).
Systémové myslenie a schopnosť rýchlo sa učiť (nutnosť pochopenia procesov, ich nastavenie a význam v spoločnosti).
Pokročilé ovládanie PC – balík programov Office a z nich prioritne Excel.
Pozornosť a sústredenosť (nakoľko sa vyžaduje úzka spolupráca s externým účtovným oddelením) a uchádzač si musí vedieť sám odkomunikovať a odkonzultovať potrebné podklady k fakturácií (objednávky, preberacie protokoly a podobne od objednávateľov našich služieb).
Odolnosť voči stresu a zvládanie práce pod tlakom, lebo len presná, správna a HLAVNE VČASNÁ fakturácia, je zárukou včasných platieb od objednávateľov a následne udržateľného cash flow v spoločnosti.
Samostatnosť a zodpovednosť, nakoľko tento post je priamo podriadený RS.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

VP sk. B, ostatné predpoklady a zručnosti sú popísané v informáciách pre uchádzača

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa osobnou dopravou v rámci Slovenska aj Európy

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3551640  Posting date: 2.12.2018