We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník zákazníckeho servisu - zástup počas materskej dovolenky
Raben Logistics Slovakia s. r. o.
Miesto práce
K Letisku 1439, Košice
K Letisku 1439, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
bude dohodnuté na osobnom pohovore
bude dohodnuté na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Príjem a vybavovanie objednávok, dohliadanie na priebeh dopravy
* Prevzatie a kompletné spracovanie objednávky od zákazníka
* Sledovanie priebehu prepravy (permanentné spojenie so zákazníkmi, dopravcami, resp. špeditérmi a flexibilne riešenie vzniknutých problémov
* Komunikácia so zákazníkmi v cudzom jazyku
* Kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
* Pracovanie došlých faktúr od prepravcov
* Párovanie dokumentov s objednávkami spoločnosti
* Fakturácia
* Zápis faktúr do prepravného systému TMS
* Práca na dobu určitú - zástup počas materskej dovolenky
* Prevzatie a kompletné spracovanie objednávky od zákazníka
* Sledovanie priebehu prepravy (permanentné spojenie so zákazníkmi, dopravcami, resp. špeditérmi a flexibilne riešenie vzniknutých problémov
* Komunikácia so zákazníkmi v cudzom jazyku
* Kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
* Pracovanie došlých faktúr od prepravcov
* Párovanie dokumentov s objednávkami spoločnosti
* Fakturácia
* Zápis faktúr do prepravného systému TMS
* Práca na dobu určitú - zástup počas materskej dovolenky
Zamestnanecké výhody, benefity
* Mladý a dynamický kolektív
* Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
* Adekvátne platové ohodnotenie a možnosť využívať benefity spoločnosti
* Odmeny na základe MBO
* Školenia, potrebné na vykonávanie práce
* Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie
* Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
* Adekvátne platové ohodnotenie a možnosť využívať benefity spoločnosti
* Odmeny na základe MBO
* Školenia, potrebné na vykonávanie práce
* Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie
Informácie o výberovom konaní
Vaše životopisy zasielajte na kontaktnú osobu.
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Prax v oblasti zákazníckeho servisu, administratívy a fakturácie - výhodou
* Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
* Tímový hráč, pracovitosť, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
* Konštruktívny prístup k riešeniu problémov
* Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
* Dobré komunikačné zručnosti
* Schopnosť pracovať v stresových situáciách
* Lojálnosť voči firme
* Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
* Tímový hráč, pracovitosť, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
* Konštruktívny prístup k riešeniu problémov
* Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
* Dobré komunikačné zručnosti
* Schopnosť pracovať v stresových situáciách
* Lojálnosť voči firme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Raben Group je jednou z popredných logistických firiem, ktorá pôsobí na európskom trhu už 90 rokov. Ponúka komplexné logistické služby a riadenie globálnych dodávateľských reťazcov v oblasti zmluvnej logistiky a cestnú, námornú a leteckú nákladnú dopravu. Raben Group prevádzkuje 160 pobočiek s takmer 1 300 000 m2 skladových plôch lokalizovaných v pätnástich krajinách Európy s viac ako 10 000 zamestnancami, ktorí dbajú o vysokú kvalitu služieb a priateľský zákaznícky servis.
Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.
Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.
Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.
Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3258511
Posting date: 2.1.2018
2018-01-02
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Raben Logistics Slovakia s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: bude dohodnuté na osobnom pohovore