Administratívny pracovník zákazníckeho servisu medzinárodnej dopravy

Raben Logistics Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
850 € + kvartálne odmeny do výšky 45% základného platu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rozbiehame nový projekt a rozširujeme náš tím zákaznického servisu

Hlavná náplň práce:
• Príjem a vybavovanie objednávok, dohliadanie na priebeh dopravy
• Prevzatie a kompletné spracovanie objednávok od zákazníka
• Sledovanie priebehu prepravy (permanentné spojenie so zákazníkmi, dopravcami, resp. špeditérmi a flexibilne riešenie vzniknutých problémov)
• Kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
• Riešenie reklamácií
• Fakturácia
• Paletové hospodárstvo
• Práca so softwérmi spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• Mladý a dynamický kolektív
• Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
• Možnosť využívať benefity spoločnosti
• Odmeny na základe MBO
• Školenia, potrebné na vykonávanie práce
• Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie

Informácie o výberovom konaní

Vaše životopisy so žiadosťou zasielajte na jednu z uvedených adries.
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti, so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 ZZ.

Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov zlikvidujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
• Konštruktívny prístup k riešeniu problémov
• Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
• Dobré komunikačné zručnosti
• Anglický jazyk – na komunikatívnej úrovni(každodenná komunikácia so zahraničným partnerom)
• Schopnosť pracovať v stresových situáciách
• Prax v danej oblasti vítaná, nie je podmienkou
• Tímový hráč, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
• Lojálnosť voči firme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Raben Group je jednou z popredných logistických firiem, ktorá pôsobí na európskom trhu už 90 rokov. Ponúka komplexné logistické služby a riadenie globálnych dodávateľských reťazcov v oblasti zmluvnej logistiky a cestnú, námornú a leteckú nákladnú dopravu. Raben Group prevádzkuje 160 pobočiek s takmer 1 300 000 m2 skladových plôch lokalizovaných v pätnástich krajinách Európy s viac ako 10 000 zamestnancami, ktorí dbajú o vysokú kvalitu služieb a priateľský zákaznícky servis.

Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.

Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Peter Mamojka
Tel.: +421905331600
E-mail: poslať životopis
ID: 3235286  Posting date: 22.5.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 850 € + kvartálne odmeny do výšky 45% základného platu