We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník zákazníckeho servisu medzinárodnej dopravy
Raben Logistics Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
850 € + kvartálne odmeny do výšky 45% základného platu
850 € + kvartálne odmeny do výšky 45% základného platu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rozbiehame nový projekt a rozširujeme náš tím zákaznického servisu
Hlavná náplň práce:
• Príjem a vybavovanie objednávok, dohliadanie na priebeh dopravy
• Prevzatie a kompletné spracovanie objednávok od zákazníka
• Sledovanie priebehu prepravy (permanentné spojenie so zákazníkmi, dopravcami, resp. špeditérmi a flexibilne riešenie vzniknutých problémov)
• Kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
• Riešenie reklamácií
• Fakturácia
• Paletové hospodárstvo
• Práca so softwérmi spoločnosti
Hlavná náplň práce:
• Príjem a vybavovanie objednávok, dohliadanie na priebeh dopravy
• Prevzatie a kompletné spracovanie objednávok od zákazníka
• Sledovanie priebehu prepravy (permanentné spojenie so zákazníkmi, dopravcami, resp. špeditérmi a flexibilne riešenie vzniknutých problémov)
• Kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
• Riešenie reklamácií
• Fakturácia
• Paletové hospodárstvo
• Práca so softwérmi spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Mladý a dynamický kolektív
• Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
• Možnosť využívať benefity spoločnosti
• Odmeny na základe MBO
• Školenia, potrebné na vykonávanie práce
• Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie
• Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
• Možnosť využívať benefity spoločnosti
• Odmeny na základe MBO
• Školenia, potrebné na vykonávanie práce
• Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie
Informácie o výberovom konaní
Vaše životopisy so žiadosťou zasielajte na jednu z uvedených adries.
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti, so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov zlikvidujeme.
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti, so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov zlikvidujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
• Konštruktívny prístup k riešeniu problémov
• Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
• Dobré komunikačné zručnosti
• Anglický jazyk – na komunikatívnej úrovni(každodenná komunikácia so zahraničným partnerom)
• Schopnosť pracovať v stresových situáciách
• Prax v danej oblasti vítaná, nie je podmienkou
• Tímový hráč, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
• Lojálnosť voči firme
• Konštruktívny prístup k riešeniu problémov
• Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
• Dobré komunikačné zručnosti
• Anglický jazyk – na komunikatívnej úrovni(každodenná komunikácia so zahraničným partnerom)
• Schopnosť pracovať v stresových situáciách
• Prax v danej oblasti vítaná, nie je podmienkou
• Tímový hráč, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
• Lojálnosť voči firme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Raben Group je jednou z popredných logistických firiem, ktorá pôsobí na európskom trhu už 90 rokov. Ponúka komplexné logistické služby a riadenie globálnych dodávateľských reťazcov v oblasti zmluvnej logistiky a cestnú, námornú a leteckú nákladnú dopravu. Raben Group prevádzkuje 160 pobočiek s takmer 1 300 000 m2 skladových plôch lokalizovaných v pätnástich krajinách Európy s viac ako 10 000 zamestnancami, ktorí dbajú o vysokú kvalitu služieb a priateľský zákaznícky servis.
Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.
Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.
Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.
Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3235286
Posting date: 22.5.2018
2018-05-22
location: okres Senec Position: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Company: Raben Logistics Slovakia s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 850 € + kvartálne odmeny do výšky 45% základného platu