Можливість для людей з України
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista / špecialistka zákazníckej podpory
Quality Unit, s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01. 06. 2022 (resp. asap)
01. 06. 2022 (resp. asap)
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pomoc a podpora zákazníkom je u nás kladená na prvé miesto. Práve preto chceme náš tím rozšíriť o kolegu / kolegyňu, ktorí chápu, aké dôležité je pochopiť potreby klienta, ponúknuť vhodné riešenia a v konečnom dôsledku prekonať jeho očakávania.
Hlavnou náplňou práce je pomoc s nasadením a podpora pre naše produkty LiveAgent a Post Affiliate Pro a riešenie vzniknutých problémov. Všetka komunikácia so zákazníkmi prebieha v anglickom jazyku prostredníctvom emailov alebo chatov, v prípade potreby aj telefonicky. Neskôr je možné sa špecializovať viac na technickú alebo sales oblasť a tak rozvíjať svoje schopnosti.
Hlavnou náplňou práce je pomoc s nasadením a podpora pre naše produkty LiveAgent a Post Affiliate Pro a riešenie vzniknutých problémov. Všetka komunikácia so zákazníkmi prebieha v anglickom jazyku prostredníctvom emailov alebo chatov, v prípade potreby aj telefonicky. Neskôr je možné sa špecializovať viac na technickú alebo sales oblasť a tak rozvíjať svoje schopnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Firemné podujatia
- Firemný gear
- Mladý a príjemný kolektív
- MultiSport karta plne hradená zamestnávateľom
- Zľavy vo vybraných obchodoch a prevádzkach nákupného centra Vivo!
- Firemný gear
- Mladý a príjemný kolektív
- MultiSport karta plne hradená zamestnávateľom
- Zľavy vo vybraných obchodoch a prevádzkach nákupného centra Vivo!
Informácie o výberovom konaní
Zaujali sme Vás? Výborne! Pošlite nám svoje CV a my sa Vám ozveme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
HTML - Základy
IT podpora - Základy
IT podpora - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Máte dobre rozvinuté komunikačné zručnosti (v písanej a hovorenej forme) a ste sebavedomí hovoriť aj v cudzích jazykoch (angličtina je nutná, avšak ostatné cudzie jazyky sú vítané)
- Radi sa učíte nové veci
- Zaujímate sa o potreby zákazníkov, dokážete ich vypočuť, pochopiť a poskytnúť im vhodné riešenie ich problému
- Zvládate technické úkony a máte dobré IT zázemie
- Orientujete sa v princípoch fungovania webstránok, serverov a databáz
- Máte základy HTML, prípadne aj WordPressu
- Základy programovania / čítania zdrojového kódu sú výhodou
- Záujem oblasť zákazníckej podpory či affiliate marketingu je výhodou
- Máte dobrý time management, ste zodpovední a dokážete pracovať na zmeny (striedanie ranných a večerných zmien)
- Dokážete myslieť mimo bežných limitov ("thinking out of the box")
- Radi sa učíte nové veci
- Zaujímate sa o potreby zákazníkov, dokážete ich vypočuť, pochopiť a poskytnúť im vhodné riešenie ich problému
- Zvládate technické úkony a máte dobré IT zázemie
- Orientujete sa v princípoch fungovania webstránok, serverov a databáz
- Máte základy HTML, prípadne aj WordPressu
- Základy programovania / čítania zdrojového kódu sú výhodou
- Záujem oblasť zákazníckej podpory či affiliate marketingu je výhodou
- Máte dobrý time management, ste zodpovední a dokážete pracovať na zmeny (striedanie ranných a večerných zmien)
- Dokážete myslieť mimo bežných limitov ("thinking out of the box")
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme slovenská softvérová spoločnosť, ktorá bola založená v roku 2004. Venujeme sa vývoju dvoch celosvetovo využívaných produktov LiveAgent a Post Affiliate Pro. LiveAgent je komplexný nástroj na správu zákazníckej starostlivosti pravidelne oceňovaný poprednými review platformami ako G2, GetApp, TrustPilot a Capterra. Post Affiliate Pro je softvér na vytvorenie a manažovanie affiliate programov a sietí. Medzi našich klientov patria značky a spoločnosti ako BMW, Forbes, Huawei, Univerzita Josha Hopkinsa, Oxford University či Yamaha.
Staň sa súčasťou jednej z mála globálnych SaaS spoločností s čisto slovenskými koreňmi, kde budeš môcť získať nové skúsenosti, pomáhať jej naďalej rásť, podieľať sa na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov, a najmä, kde máš stabilnú a istú prácu, pri ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. Naštartuj svoju kariéru v stabilnom a neustále rastúcom B2B segmente, práve s nami!
Staň sa súčasťou jednej z mála globálnych SaaS spoločností s čisto slovenskými koreňmi, kde budeš môcť získať nové skúsenosti, pomáhať jej naďalej rásť, podieľať sa na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov, a najmä, kde máš stabilnú a istú prácu, pri ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. Naštartuj svoju kariéru v stabilnom a neustále rastúcom B2B segmente, práve s nami!
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3823797
Posting date: 29.4.2022
2022-04-29
location: Práca z domu Position: Špecialista podpory zákazníkov Company: Quality Unit, s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac