We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Manager – asistent/ka spoločnosti. (Show business.) Výkon práce Bratislava - Čunovo.
Q-99 s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 300 EUR/mesiacOd 1 000,- € a viac podľa odskúšaných schopností plus motivujúce odmeny.
1 000 - 1 300 EUR/mesiacOd 1 000,- € a viac podľa odskúšaných schopností plus motivujúce odmeny.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- asistencia vedeniu spoločnosti
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- bežná administratíva
- pošta, vybavovanie korešpondencie, preberanie a distribúcia pošty
- preberanie a distribúcia pošty
- interná komunikácia v rámci spoločnosti (vedenie spoločnosti, manažment, sklad, servis)
- vybavovanie korešpondencie, firemnej agendy
- vybavovanie telefonickej a emailovej komunikácie
- evidencia administratívnych objednávok
- fakturácia, správa a administrácia prijatých a vydaných faktúr
- komunikácia s účtovným oddelením
- organizácia a aktualizácia programu nadriadeným
- zodpovednosť za organizačné, administratívne a technické fungovanie kancelárie
- prijímanie a starostlivosť o návštevy
- komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku
- správa sociálnych sietí a webových stránok
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- bežná administratíva
- pošta, vybavovanie korešpondencie, preberanie a distribúcia pošty
- preberanie a distribúcia pošty
- interná komunikácia v rámci spoločnosti (vedenie spoločnosti, manažment, sklad, servis)
- vybavovanie korešpondencie, firemnej agendy
- vybavovanie telefonickej a emailovej komunikácie
- evidencia administratívnych objednávok
- fakturácia, správa a administrácia prijatých a vydaných faktúr
- komunikácia s účtovným oddelením
- organizácia a aktualizácia programu nadriadeným
- zodpovednosť za organizačné, administratívne a technické fungovanie kancelárie
- prijímanie a starostlivosť o návštevy
- komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku
- správa sociálnych sietí a webových stránok
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
prémie a odmeny: podľa interných smerníc spoločnosti
- zaujímavá práca v dynamickom kolektíve
- zázemie v rastúcej a stabilnej spoločnosti s 25 ročnou históriou
- príjemné pracovné prostredie v novej administratívnej budove
- mobilný telefón
- zaujímavá práca v dynamickom kolektíve
- zázemie v rastúcej a stabilnej spoločnosti s 25 ročnou históriou
- príjemné pracovné prostredie v novej administratívnej budove
- mobilný telefón
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva v Show - business
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Vás!
Ak ste stabilná osobnosť, ktorá má zmysel pre tímovú prácu, ste akčná, komunikatívna, spoľahlivá, zodpovedná a samostatná. Hlavným účelom tejto práce je dobre zorganizovaný chod sekretariátu spoločnosti. Dôležité je, aby mal pracovník jemu pridelenú oblasť pod dobrou kontrolou a toto sa bude od neho aj vyžadovať.
Výhodou je ak má kandidát:
- skúsenosti s administratívnou prácou
- flexibilita
- príjemné a milé vystupovanie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- komunikatívnosť - osobný aj telefonický kontakt
- angličtina je nevyhnutná, ďalší cudzí jazyk výhodou
- skúsenosti z obchodných pozícií a marketingu výhodou
Ak ste stabilná osobnosť, ktorá má zmysel pre tímovú prácu, ste akčná, komunikatívna, spoľahlivá, zodpovedná a samostatná. Hlavným účelom tejto práce je dobre zorganizovaný chod sekretariátu spoločnosti. Dôležité je, aby mal pracovník jemu pridelenú oblasť pod dobrou kontrolou a toto sa bude od neho aj vyžadovať.
Výhodou je ak má kandidát:
- skúsenosti s administratívnou prácou
- flexibilita
- príjemné a milé vystupovanie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- komunikatívnosť - osobný aj telefonický kontakt
- angličtina je nevyhnutná, ďalší cudzí jazyk výhodou
- skúsenosti z obchodných pozícií a marketingu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Q-99 Sound & Light od svojho vzniku v roku 1992 buduje dlhoročnú tradíciu poskytovania vysoko kvalifikovaných služieb v oblasti scénického zabezpečenia. Naša spoločnosť je jednou s najskúsenejších a najstabilnejších spoločností v tomto odvetví na Slovenskom trhu .
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3665589
Posting date: 13.5.2019
2019-05-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: Q-99 s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 000 - 1 300 EUR/mesiacOd 1 000,- € a viac podľa odskúšaných schopností plus motivujúce odmeny.