We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 450 EUR/mesiacfinálna mzda závisí od skúseností kandidáta
1 450 EUR/mesiacfinálna mzda závisí od skúseností kandidáta
Chceš sa rozvíjať v daňovej oblasti? Odštartuj svoju kariéru ako Client Coordinator!
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš si prácu po škole a chcel/a by si pracovať v oblasti daní? Do nášho PIT tímu daňových konzultantov hľadáme novú posilu.
Kto sme a čo robíme? PIT tím sa špecializuje na Personal Income Tax a teda sme špecialistami na zdaňovanie fyzických osôb a to najmä v medzinárodnom kontexte. Jednou z našich základných služieb je príprava daňových priznaní k dani z príjmov fyzických osôb pre vysielaných zamestnancov našich klientov, ktorými sú veľké zahraničné korporácie. A práve pre túto oblasť hľadáme k sebe kolegu/kolegyňu, ktorý/á by nám chcel/a pomocť pri tejto práci.
Ak si už nejaké skúsenosti popri škole nadobudol/a super, ak však nemáš žiadne, nevadí, všetko ti vysvetlíme a pomôžeme ti sa zabehnúť do všetkých aktivít.
Budeš súčasťou PwC, najväčšej poradenskej spoločnosti na Slovensku, chopíš sa najväčších príležitostí, budeš sa starať o najväčších a najlepších klientov v medzinárodnom prostredí. Netvrdíme, že to bude jednoduché, ale ani nezvládnuteľné. Uvidíš za sebou reálne výsledky, ktoré Ti pomôžu napredovať v Tvojej kariére.
Čo o príležitosti pracovať ako Client Coordinator hovoria naši kolegovia z vlastnej skúsenosti?
Aj napriek tomu, že to tak možno neznie, ide o relatívne kreatívnu prácu Časť práce daná, a vieme, čo presne potrebujeme, aby náš nový/á kolega/kolegyňa zastrešil/a. No zároveň sa vždy usilujeme o zlepšovanie našich procesov. Uvítame teda aj schopnosť hľadať a navrhovať nové a inovatívne postupy, riešenia pre dosiahnutie lepšej efektivity práce a zároveň spokojnosti našich klientov.
Kto sme a čo robíme? PIT tím sa špecializuje na Personal Income Tax a teda sme špecialistami na zdaňovanie fyzických osôb a to najmä v medzinárodnom kontexte. Jednou z našich základných služieb je príprava daňových priznaní k dani z príjmov fyzických osôb pre vysielaných zamestnancov našich klientov, ktorými sú veľké zahraničné korporácie. A práve pre túto oblasť hľadáme k sebe kolegu/kolegyňu, ktorý/á by nám chcel/a pomocť pri tejto práci.
Ak si už nejaké skúsenosti popri škole nadobudol/a super, ak však nemáš žiadne, nevadí, všetko ti vysvetlíme a pomôžeme ti sa zabehnúť do všetkých aktivít.
Budeš súčasťou PwC, najväčšej poradenskej spoločnosti na Slovensku, chopíš sa najväčších príležitostí, budeš sa starať o najväčších a najlepších klientov v medzinárodnom prostredí. Netvrdíme, že to bude jednoduché, ale ani nezvládnuteľné. Uvidíš za sebou reálne výsledky, ktoré Ti pomôžu napredovať v Tvojej kariére.
Čo o príležitosti pracovať ako Client Coordinator hovoria naši kolegovia z vlastnej skúsenosti?
- Pracuješ s veľkými hráčmi na trhu, ktorí majú často priamy dopad na vývoj v sektore
- Časom spoznáš reálnych ľudí u klienta, rozšíriš si svoju sieť kontaktov
- Máme skvelý medzinárodný dosah a know-how v rámci globálnej skupiny
- Dostaneš sa k zaujímavým, veľkým projektom, naučíš sa veľa vecí, pretože rozsah práce je široký a rôznorodý s využitím angličtiny
- Pracuješ v tíme profesionálov a skvelých ľudí, ktorí sú tu stále pre teba a ochotní si navzájom pomôcť.
- Znie to ako dobrá príležitosť? Máš ďalšie otázky? Radi ti o tejto pozicii u nás povieme viac. Stačí sa s nami porozprávať.
- Medzi Tvoje hlavné úlohy bude patriť:
- Podporovať oddelenie zdaňovania fyzických osôb pri príprave a kompletizácii daňových priznaní fyzických osôb a súvisiacich aktivitách
- Práca s rôznymi databázami, botmi a inými technológiami používanými pri zabezpečovaní procesov prípravy daňových priznaní fyzických osôb
- Príprava dokumentov a prezentácií
- Komunikácia s klientmi a príslušnými štátnymi orgánmi (najmä daňové úrady)
- Spolupracovať so shared service centre v zahraničí vrámci procesu prípravy daňových priznaní
- Spolupracovať s daňovými konzultantmi pri zabezpečovaní poskytovania všestranných služieb klientom
- Administrácia klientov a ich evidencia v príslušných systémoch
Aj napriek tomu, že to tak možno neznie, ide o relatívne kreatívnu prácu Časť práce daná, a vieme, čo presne potrebujeme, aby náš nový/á kolega/kolegyňa zastrešil/a. No zároveň sa vždy usilujeme o zlepšovanie našich procesov. Uvítame teda aj schopnosť hľadať a navrhovať nové a inovatívne postupy, riešenia pre dosiahnutie lepšej efektivity práce a zároveň spokojnosti našich klientov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavé možnosti kariérneho rastu
- Rozvoj soft skills, digitálnych zručností, vzdelávanie
- Vážime si tvoju prácu navyše, každá minúta sa počíta!
- Sme pripravení na všetko, aj keď sme veľmi sociálne tvory, vieme pracovať aj na home office.
- Možnosť medzinárodnej stáže v niektorej z pobočiek PwC vo svete
- V PwC sa máš stále na koho obrátiť a pravidelný feedback je u nás samozrejmosťou.
- Wellbeing program, ktorý myslí na tvoje mentálne aj fyzické zdravie
- Work Life coaching - psychologické, právne a finančné poradenstvo
- Flexibilný pracovný čas (Dôležitý je pre nás deadline, nie to, ako dlho sedíš za počítačom)
- 2 dni voľna počas Vianoc navyše, študijné voľno a 2 sick days
- Cafeteria benefitový systém - vyber si, čo sa ti najviac hodí
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Stredoškolské vzdelanie (ekonomické/daňové zameranie je výhodou, ale nie podmienkou)
- Aktívna znalosť anglického jazyka – minimálne na úrovni B2
- Predchádzajúca akákoľvek skúsenosť s daňovou problematikou je výhodou, nie podmienkou
- Zmysel pre zavádzanie a dodržiavanie postupov
- Orientácia na detail a precíznosť
- Prirodzená zvedavosť, proaktivita
- Schopnosť hľadať súvislosti a porozumieť im
- Schopnosť pracovať v tíme ako aj samostatne riešiť zverené úlohy
- Pozitivny vzťah k techonológiám
- Nevyhnutná je aspoň základná znalosť Excelu, predchádzajúce skúsenosti s excelovými funkciami sú výhodou
Informácie o výberovom konaní
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdeš tu:
https://www.pwc.com/sk/sk/informacia-o-spracuvani-osobnych-udajov-pre-nabor.html
V prípade, že aktuálne pozícia, nie je pre vás to pravé, no máte vo svojom okolí kamarátov, známych, ktorých by práca u nás vedela zaujať, pokojne ich nasmerujte k nám. V prípade, že by sme nadviazali spoluprácu s vami odporúčaným kandidátom, môžete získať odmenu od 300 do 1000 EUR, podľa seniority kandidáta. https://www.pwc.com/sk/sk/kariera/prihlaska-referral-bonus.html
https://www.pwc.com/sk/sk/informacia-o-spracuvani-osobnych-udajov-pre-nabor.html
V prípade, že aktuálne pozícia, nie je pre vás to pravé, no máte vo svojom okolí kamarátov, známych, ktorých by práca u nás vedela zaujať, pokojne ich nasmerujte k nám. V prípade, že by sme nadviazali spoluprácu s vami odporúčaným kandidátom, môžete získať odmenu od 300 do 1000 EUR, podľa seniority kandidáta. https://www.pwc.com/sk/sk/kariera/prihlaska-referral-bonus.html
Kontakt
ID: 4105741
Posting date: 10.2.2023
2023-02-10
location: Bratislava Position: Asistent daňového poradcu, Daňový poradca Company: PwC
Basic salary component (gross): 1 450 EUR/mesiac