We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ptáček - veľkoobchod, a.s.
Sme technologickým veľkoobchodom so zameraním na kompletný sortiment TZB materiálu (kúrenie, plyn, voda), materiálu pre vzduchotechniku a klimatizácie, inžinierske siete a vybavenie kúpeľní, s vedúcim postavením na trhu a 30 ročnou tradíciou. Svojou veľkosťou s viac než 2 000 zamestnancami a 150 pobočkami sa radíme medzi najväčšie rodinné spoločnosti v Čechách a na Slovensku.
Pridajte sa k nám a buďte súčasťou našeho odborného tímu!
Pozícia je vhodná pre absolventov.
Odpovedať
Späť na výpis pozícií
Sme technologickým veľkoobchodom so zameraním na kompletný sortiment TZB materiálu (kúrenie, plyn, voda), materiálu pre vzduchotechniku a klimatizácie, inžinierske siete a vybavenie kúpeľní, s vedúcim postavením na trhu a 30 ročnou tradíciou. Svojou veľkosťou s viac než 2 000 zamestnancami a 150 pobočkami sa radíme medzi najväčšie rodinné spoločnosti v Čechách a na Slovensku.
Pridajte sa k nám a buďte súčasťou našeho odborného tímu!
Asistentka vedúceho pobočky (polovičný úväzok) - Martin
Miesto práce
ul. Sučianská, okres Martin
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Čomu sa u nás budete venovať
Chcete pracovať pre úspešnú spoločnosť s rodinnou tradíciou a dlhoročným pôsobením na trhu? Pracujte pre firmu Ptáček-veľkoobchod, a.s. !
Spoločnosť Ptáček má popredné postavenie na trhu v obore kúrenie-plyn-voda-inžinierske siete a kúpeľne. Disponujeme širokou sieťou pobočiek na Slovensku a v Českej republike.
Naša spoločnosť Vám zaistí stabilné zázemie, podmienky profesného rastu, férové jednanie, moderný systém práce a ďalšie výhody. Využite túto ponuku a staňte sa súčasťou našeho veľkého tímu.
Čo bude Vašou náplňou práce?
Spoločnosť Ptáček má popredné postavenie na trhu v obore kúrenie-plyn-voda-inžinierske siete a kúpeľne. Disponujeme širokou sieťou pobočiek na Slovensku a v Českej republike.
Naša spoločnosť Vám zaistí stabilné zázemie, podmienky profesného rastu, férové jednanie, moderný systém práce a ďalšie výhody. Využite túto ponuku a staňte sa súčasťou našeho veľkého tímu.
Čo bude Vašou náplňou práce?
- vedenie a správa agendy vedúceho pobočky
- vedenie personálnej agendy pobočky (dochádzka, plány ciest, apod.)
- vybavovanie reklamácií, spracovanie príjmu tovaru, vedenie pokladne pobočky, pošta
- ďalšie administratívne činnosti spojené s bežnou prevádzkou pobočky
- pracovný úväzok na 4 hodiny denne
Naše očakávania
Čo od Vás očakávame?
- SŠ – ekonomického, technického smeru (výhodou)
- prácu na PC - bežnú užívateľskú znalosť
- skúsenosť s informačným systémom typu Navision, SAP, apod. (výhodou)
- VP sk. B (aktívny vodič/ka)
- zodpovednosť, starostlivosť, spoľahlivosť
Prečo práve k nám?
Čo Vám ponúkame?
- istotu a stabilitu rodinnej firmy
- pracovný pomer na dobu neurčitú
- kvalitné zapracovanie je súčasťou adaptácie
- až tri dni plateného zdravotného voľna
- a dáme Vám zľavu na naše produkty
Tešíme sa na Vaše odpovede, ktoré sa k nám dostanú prostredníctvom tlačidla nižšie "odpovedať".
Informácie o pozícii
Miesto práce:
ul. Sučianská, okres Martin
Druh pracovného pomeru:
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto):
dohodou
Požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
ID: 3107110
Posting date: 19.7.2017
2017-07-19
location: okres Martin Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: Ptáček - veľkoobchod, a. s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou