Koordinátor oddelenia služieb zákazníkom pre sesterskú spoločnosť

PROTECT SK s.r.o.

Miesto práce
Ivanka pri Dunaji
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacosobné ohodnotenie, finálna výška mzdy v závislosti od skúseností a praxe kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si komunikatívny a trpezlivý človek? Vieš si zachovať chladnú hlavu a rád pomáhaš ľuďom? Chceš byť súčasťou menšieho a priateľského kolektívu? My ti takúto možnosť ponúkame, pretože teraz takého kolegu práve hľadáme do našej spoločnosti zaoberajúcou sa distribúciou osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP).

Tvojou úlohou bude:

- príjem a spracovanie objednávok
- komunikácia a starostlivosť o klientov
- obchodná korešpondencia so zákazníkmi vystavovanie faktúr, dobropisov, evidencia v systéme,
- objednávanie tovaru od dodávateľov
- koordinácia logistických procesov v spolupráci so zákazníkmi
- príjem a spracovanie reklamácií,
- kontrola a riešenie pohľadávok z obchodnej činnosti
- zabezpečenie materiálno-technického vybavenia kancelárie

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zázemie v stabilnej spoločnosti
- Malý dynamický kolektív s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej spolupráci
- Možnosť uplatnenia zamestnaneckých zliav pri nákupoch, pričom niektoré z našich produktov je možné využiť aj na bežné nosenie, pozri tu: www.protect-sk.com
- Zaškolenie na prácu so softvérom Pohoda
- Stabilná dlhodobá práca na TPP

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu v slovenskom jazyku prostredníctvom stránky Profesia.

K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
"Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Protect SK, s.r.o. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodným kandidátom si, ak:
- si aktívny/a a komunikatívny/a
- dynamická a flexibilná osobnosť
- pro klientsky orientovaný/a
- vieš pracovať v systéme POHODA - prípadne v podobnom ERP systéme
- máš ochotu pomáhať a riešiť požiadavky našich zákazníkov
- aktívne hľadáš priestor na vylepšenie
- si pripravený/á pracovať celý čas v kancelárii počas otváracích hodín od pondelka do piatku od 7:00 do 15:30
- ak máš prax s produktami OOPP je to výhodou, nie je však nevyhnutnou podmienkou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Distribútor osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP) pre ochranu zdravia a života pracujúcich. Predávame pracovné odevy, pracovnú obuv, pracovné rukavice a ďalšie ochranné produkty určené pre rôzne profesie.
Spoločnosť Protect SK, s.r.o. dodáva do rôznych odvetví a distribuuje tovar zákazníkom v rámci celého Slovenska.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3619774  Posting date: 14.6.2021  Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac