We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manažérka/administratívna pracovníčka
PROMA, s.r.o.
Miesto práce
Proma, S.r.o., Bytčická 16, Žilina
Proma, S.r.o., Bytčická 16, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2020
1.1.2020
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 850 EUR/mesiacod 800 (možné odmeny)
800 - 850 EUR/mesiacod 800 (možné odmeny)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kompletné zabezpečenie chodu recepcie (napr. uvítanie hostí, preberanie a príprava pošty, správa pokladne)
- plánovanie a organizácia stretnutí
- objednávanie kancelárskych potrieb a monitorovanie zásob
- evidencia a spravovanie prijatých faktúr
- denná komunikácia s dodávateľmi a ďalšie administratívne činnosti
- plánovanie a organizácia stretnutí
- objednávanie kancelárskych potrieb a monitorovanie zásob
- evidencia a spravovanie prijatých faktúr
- denná komunikácia s dodávateľmi a ďalšie administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zázemie
- príjemné pracovné prostredie
- možnosť 3. pilieru
- príjemné pracovné prostredie
- možnosť 3. pilieru
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis. Budeme Vás kontaktovať v čo najkratšom čase.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
príjemné vystupovanie, dochvíľnosť, organizačné schopnosti, ruština (preferuje sa) alebo angličtina na komunikatívnej úrovni v rozsahu- uvítanie hostí, usadenie, ponuka občerstvenia, atď
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Zákazníkom naša spoločnosť ponúka komplexné služby v stavebníctve od investičnej prípravy stavieb, spracovania architektonickej štúdie a projektovej dokumentácie až po manažment a realizáciu stavby. Významným krokom vpred bolo zavedenie systému design & build, prostredníctvom ktorého spoločnosť PROMA poskytuje svojim klientom a investorom systém dodania stavby ako celku od projektu, cez realizáciu, až po uvedenie stavby do prevádzky. V roku 2013 začala spoločnosť PROMA implementovať a používať systém BIM - Building Information Modeling (informačný model budov).
V systéme design & build PROMA implementuje do svojej práce BIM systém, ktorý riadi a organizuje prostredníctvom BIM špecialistov. Tento systém virtuálneho navrhovania stavieb poskytuje klientom pridanú hodnotu, ktorou je rýchlosť, kompatibilita návrhov, presnosť informácií o stavbe, predvídanie kolízií pri realizácii stavby a komfort virtuálnej prezentácie pre investora.
V systéme design & build PROMA implementuje do svojej práce BIM systém, ktorý riadi a organizuje prostredníctvom BIM špecialistov. Tento systém virtuálneho navrhovania stavieb poskytuje klientom pridanú hodnotu, ktorou je rýchlosť, kompatibilita návrhov, presnosť informácií o stavbe, predvídanie kolízií pri realizácii stavby a komfort virtuálnej prezentácie pre investora.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3543447
Posting date: 25.9.2019
2019-09-25
location: Žilina Position: Administratívny pracovník, referent, Office manager Company: PROMA, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 - 850 EUR/mesiacod 800 (možné odmeny)