We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Výkonný asistent obchodného a marketingového oddelenia
PROFI +, a.s.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.03.2022
01.03.2022
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac+ variabilná zložka po skúšobnej dobe
800 EUR/mesiac+ variabilná zložka po skúšobnej dobe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
· Administratíva.
· Komplexná asistencia oddeleniu obchodu a marketingu
· Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, účasť na obchodných stretnutiach
· Organizovanie a zabezpečovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného
· Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
· Absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
· Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
· Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií a reportov
· Správa a evidencia prístupov do portálov obchodných partnerov, intranetu a správa mailových adries v doméne @vzdyviac.sk
· Komunikácia s obchodnou sieťou spoločnosti
· Komunikácia s obchodnou sieťou spoločnosti, s oddelením spracovania dát a reklamačným oddelením, IT oddelením, marketingovým oddelením, oddelením vzdelávania
· Komunikácia s obchodnými partnermi a externými dodávateľmi
· Správa intranetu podľa zadania nadriadeného
· Aktívna práca s reportami vyžadujúca si výborné ovládanie Excelu
· Komplexná asistencia oddeleniu obchodu a marketingu
· Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, účasť na obchodných stretnutiach
· Organizovanie a zabezpečovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného
· Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
· Absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
· Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
· Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií a reportov
· Správa a evidencia prístupov do portálov obchodných partnerov, intranetu a správa mailových adries v doméne @vzdyviac.sk
· Komunikácia s obchodnou sieťou spoločnosti
· Komunikácia s obchodnou sieťou spoločnosti, s oddelením spracovania dát a reklamačným oddelením, IT oddelením, marketingovým oddelením, oddelením vzdelávania
· Komunikácia s obchodnými partnermi a externými dodávateľmi
· Správa intranetu podľa zadania nadriadeného
· Aktívna práca s reportami vyžadujúca si výborné ovládanie Excelu
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom kolektíve
- vzdelávacia činnosť
- možnosť kariérneho rastu
- teambuldingové aktivity
- príspevok na 3. pilier
- vzdelávacia činnosť
- možnosť kariérneho rastu
- teambuldingové aktivity
- príspevok na 3. pilier
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poslaním a povinnosťou našej spoločnosti je doplniť finančné vzdelanie, ktoré nám štátny vzdelávací systém neponúkol a bohužiaľ stále neponúka v dostatočnom rozsahu. Vzdelávame a prinášame finančnú gramotnosť pre širokú verejnosť. Finančná gramotnosť absolútne nie je samozrejmosťou. Začnite sa s nami vzdelávať a majte náskok pred ostatnými.
ID: 4016949
Posting date: 31.1.2022
2022-01-31
location: Žilina Position: Administratívny pracovník, referent Company: PROFI +, a.s.
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac