Work with us Current positions Obchodný/á riaditeľ/ka pre profesia.sk

Obchodný/á riaditeľ/ka pre profesia.sk

Reply to the position
Miesto práce
Pribinova 19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou (kvartálne a koncoročné odmeny, 13. plat)

What will be your mission

  • Riadenie, vedenie, rozvoj a motivácia aktuálne 10 členného tímu obchodníkov.
  • Zodpovednosť za nastavenie nového systému predaja a obchodných procesov (prerozdelenie portfólia klientov, nastavenie štandardov pre obsluhu jednotlivých skupín klientov, dohliadanie nad zavádzaním zmien a iné).
  • Zodpovednosť za nastavenie obchodných cieľov v spolupráci s vedením spoločnosti a zodpovednosť za ich napĺňanie.
  • Nastavenie a vyhodnocovanie provízneho systému a metrík pre sledovanie jednotlivých členov obchodného tímu.
  • Pravidelné sledovanie kľúčových metrík obchodného oddelenia a reportovanie nadriadenému.
  • Analýza informačných systémov používaných na obchodnom oddelení a spolupráca pri výbere a nasadení nového CRM systému.
  • Udržiavanie vzťahov a kontaktov so strategickými zákazníkmi.
  • Stretávanie sa na úrovni obchodných riaditeľov v rámci našej materskej spoločnosti Alma Media.

How do you know you're the right man for the job?

  • Prax na pozícii obchodného riaditeľa, riadenie väčšieho tímu min. 5 rokov.
  • Ukončené VŠ vzdelanie, odbor: obchodné, ekonomické, prípadne iné.
  • Máš za sebou skúsenosti v oblasti predaja od Sales Representative až po Key Account Managera.
  • Skúsenosti s nastavovaním a optimalizáciou obchodných procesov, systémov (CRM).
  • Skúsenosti s plánovaním stratégie predaja a stanovovaním obchodných cieľov.
  • Skúsenosti s riadením a motiváciou obchodného tímu.
  • Skúsenosť s prácou s číslami a ich interpretáciou.
  • Výborné komunikačné, argumentačné schopnosti a analytické myslenie.
  • Skúsenosti s online obchodom veľkou výhodou.
  • Výborná znalosť anglického jazyka, schopnosť viesť v angličtine obchodné stretnutie.
  • Práca s MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Office 365) a pozitívny vzťah k novým technológiám.

What will make you happy here?

  • Práca v otvorenej a neformálnej firemnej kultúre, kde radi skúšame nové veci.
  • Možnosť podieľať sa na rozvoji obchodného tímu a zavádzaní nových procesov a technológií.
  • Vzdelávanie a rozvoj - domáce a zahraničné konferencie, koučing.
  • 2 dni dovolenky navyše, narodeninové voľno, firemné akcie, masáže vo firme, ovocie a iné zaujímavé benefity.
  • Služobné auto aj na súkromné účely.
  • Flexibilná pracovná doba, možnosť práce z domu.
  • Koncoročné odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti a obchodného tímu, garantovaný 13. plat, kvartálne odmeny podľa dosiahnutých výsledkov obchodného oddelenia.

Are you in?

- Ak máš o našu pozíciu záujem, pošli nám svoj životopis (aj odkaz na linkedin profil), prípadne nám pošli motivačný list s tvojimi doterajšími obchodnými úspechmi a úspechmi z vedenia obchodného tímu.
- Ak budeš reagovať na túto ponuku, zobrazia sa ti 2 otázky, ktoré sú dôležitou súčasťou výberového konania.
- Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky životopisy spolu s ďalšími prílohami budeme starostlivo posudzovať a vhodných kandidátov budeme pozývať na pracovný pohovor.
- Telefonicky budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky. Ďakujeme.

Contact person

Zuzana Kaňuchová

We are a member of Alma Career family.

ID: 3203667  Posting date: 4.11.2017  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou (kvartálne a koncoročné odmeny, 13. plat)