We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
IT Service Desk
- Miesto práce: Nitriansky kraj
- Mzdové podmienky (brutto): Od 1 100 EUR/mesiacod 1100,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Poskytovanie zákazníckej podpory užívateľom IT systémov telefonicky, mailom a preberanie tiketov v systéme, ich následná analýza, v prípade posun na vyššiu supportnú líniu.
- Získanie detailných informácií a analýza ohľadom problémov spojených s používaním systému.
- Práca s interným ticketovacím nástrojom
- Eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosťou
- Vzdialená správa HW/SW (analýza problému)
- Získanie detailných informácií a analýza ohľadom problémov spojených s používaním systému.
- Práca s interným ticketovacím nástrojom
- Eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosťou
- Vzdialená správa HW/SW (analýza problému)
Iné výhody
- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikatívna znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
• pracovné skúsenosti na pozícii IT supportu aspoň 0,5 roka
• min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (technické, IT zameranie)
• analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
• vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
• znalosť práce v prostrediach MS Office
• orientácia na detaily, prioritizácia informácií
• schopnosť práce aj pod časovým tlakom
• empatický, spoľahlivý, tímový hráč
* v súčasnosti je práca vykonávaná plne home-office, neskôr po skončení COVID opatrení sa bude práca vykonávať 2+3, alebo 3+2 onsite/home-office
• pracovné skúsenosti na pozícii IT supportu aspoň 0,5 roka
• min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (technické, IT zameranie)
• analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
• vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
• znalosť práce v prostrediach MS Office
• orientácia na detaily, prioritizácia informácií
• schopnosť práce aj pod časovým tlakom
• empatický, spoľahlivý, tímový hráč
* v súčasnosti je práca vykonávaná plne home-office, neskôr po skončení COVID opatrení sa bude práca vykonávať 2+3, alebo 3+2 onsite/home-office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4081757
Posting date: 14.5.2021
2021-05-14
location: Nitriansky kraj Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Pro HR
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac