Administratívny pracovník/fakturant/ka

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 950 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Z dôvodu rozširovania tímu hľadáme kandidáta/kandidátku na pozíciu Administratívny pracovník/fakturant/ka.
Staň sa členom stabilnej spoločnosti, špecializovanej na predaj a distribúciu slovenských a zahraničných značkových vín.

Tvojou úlohou bude:
- práca v účtovnom softvéri MRP,
- správa objednávok,
- správa a dohľad skladových pohybov,
- príprava faktúr a ich evidencia,
- spolupráca s inými oddeleniami
- vystavovanie faktúr a súvisiacich dokladov v systéme MRP
- zadávanie údajov do tabuliek a úprava tabuliek v Exceli
- poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre spoločnosť;
- práca s MS Office (word, excel, outlook)
- príprava a tlač materiálov;
- ukladanie dokumentov do interných systémov

Iné výhody

- flexibilná pracovná doba;
- mladý kolektív, rodinná atmosféra;
- prostredie dynamickej spoločnosti;
- firemné akcie, teambuildingy;

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Slovenská distribučná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie;
- skúsenosť na podobnej pozícií v administratíve (fakturácia, alebo účtovníctvo, objednávky)
- práca s PC (Word, Excel, Outlook);
- výhodou je skúsenosť s prácou v systéme MRP alebo inom ERP alebo účtovnom systéme.
- všeobecný rozhľad a prirodzená inteligencia;
- samostatnosť, komunikatívnosť a iniciatívnosť;
- zameranie na detail a dobrá pozornosť;
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu;
- záujem o prácu v administratíve;
- Miesto výkonu práce: Bratislava- Staré mesto, bez možnosti parkovania

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.


Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. e-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 4080111  Posting date: 12.5.2021  Basic salary component (gross): 950 EUR/mesiac