We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR Business Partner
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 2 000 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HR BP je zodpovedný za organizáciu a riadenie HR procesov v rámci spoločnosti, je partnerom pre manažment.
• zodpovednosť za recruitment proces - koordinácia výberových konaní, koordinácia vyhľadávania a výberu špecializovaných pozícii, nastavenie výberového procesu
• implementácia vnútorných interných HR predpisov a sledovanie ich dodržiavania, implementácia nových procesov
• spolupráca pri personálnom plánovaní a kontrola rozpočtu personálnych nákladov
• spolupráca pri analýzach, návrhoch a tvorbe systému motivácie a odmeňovania pracovníkov
• zastrešenie a zodpovednosť za HR administratívu a pracovno-právne dokumenty, administratíva pri prijímaní zamestnancov
• spolupráca pri tvorbe a realizácii stabilizačnej a sociálnej politiky spoločnosti
• príprava popisov pracovných činností jednotlivých pracovných pozícií
• príprava pre adaptačný proces nových pracovníkov
• zabezpečovanie procesu hodnotenia pracovníkov
• vedenie a koordinácia integrácie ľudských zdrojov a stratégií s obchodnou stratégiou, celkovou stratégiou a organizačným plánovaním
• sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti zamestnancov
• poradenstvo a konzultácie s manažmentom ohľadom HR
• vypracovanie rozpočtu oddelenia
• mesačné štatistiky a reporty
• zodpovednosť za recruitment proces - koordinácia výberových konaní, koordinácia vyhľadávania a výberu špecializovaných pozícii, nastavenie výberového procesu
• implementácia vnútorných interných HR predpisov a sledovanie ich dodržiavania, implementácia nových procesov
• spolupráca pri personálnom plánovaní a kontrola rozpočtu personálnych nákladov
• spolupráca pri analýzach, návrhoch a tvorbe systému motivácie a odmeňovania pracovníkov
• zastrešenie a zodpovednosť za HR administratívu a pracovno-právne dokumenty, administratíva pri prijímaní zamestnancov
• spolupráca pri tvorbe a realizácii stabilizačnej a sociálnej politiky spoločnosti
• príprava popisov pracovných činností jednotlivých pracovných pozícií
• príprava pre adaptačný proces nových pracovníkov
• zabezpečovanie procesu hodnotenia pracovníkov
• vedenie a koordinácia integrácie ľudských zdrojov a stratégií s obchodnou stratégiou, celkovou stratégiou a organizačným plánovaním
• sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti zamestnancov
• poradenstvo a konzultácie s manažmentom ohľadom HR
• vypracovanie rozpočtu oddelenia
• mesačné štatistiky a reporty
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
ľudské zdroje
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2 roky skúseností na komplexnej pozícii v oblasti HR
- znalosť pracovno-právnej legislatívy a personálnej administratívy
- skúsenosti s jednotlivými oblasťami HR (recruitment, vzdelávanie, hodnotenie, adaptačný proces, motivácia, poradenstvo manažmentu)
- skúsenosť so zavádzaním personálnych procesov
- schopnosť pracovať v tíme a samostatne sa rozhodovať
- veľmi dobré komunikačné schopnosti/schopnosť diskutovať s rôznymi typmi ľudí
- vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, schopnosť predvídať riziká
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
- znalosť pracovno-právnej legislatívy a personálnej administratívy
- skúsenosti s jednotlivými oblasťami HR (recruitment, vzdelávanie, hodnotenie, adaptačný proces, motivácia, poradenstvo manažmentu)
- skúsenosť so zavádzaním personálnych procesov
- schopnosť pracovať v tíme a samostatne sa rozhodovať
- veľmi dobré komunikačné schopnosti/schopnosť diskutovať s rôznymi typmi ľudí
- vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, schopnosť predvídať riziká
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4078621
Posting date: 11.5.2021
2021-05-11
location: Bratislava Position: HR generalist, Personalista, Personálny konzultant, Personálny manažér, Vedúci oddelenia Company: Pro HR
Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac