We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér Service Desk
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 2 500 EUR/mesiac*finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou Manažéra telefonického service desk centra je nastavenie stratégie a jej implementácia. Zároveň bude organizovať a dohliadať na prevádzku call centra zameranú na komunikáciu so zákazníkmi, monitorovať kvalitu a efektivitu tímov a zodpovedať za jej plynulý chod.
Zodpovednosti:
- Nastavuje a stráži rozpočet oddelenia
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov a metodík
- Monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod časti prevádzky Call Centra a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a predajných plánov a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby
- Pripravuje zmenové plány na základe potrieb prevádzky
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín telefonického centra služieb zákazníkov v požadovanej kvalite a rozsahu
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov telefonického centra služieb zákazníkov
Zodpovednosti:
- Nastavuje a stráži rozpočet oddelenia
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov a metodík
- Monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod časti prevádzky Call Centra a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a predajných plánov a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby
- Pripravuje zmenové plány na základe potrieb prevádzky
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín telefonického centra služieb zákazníkov v požadovanej kvalite a rozsahu
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov telefonického centra služieb zákazníkov
Iné výhody
- zázemie úspešnej spoločnosti
- výborná firemná kultúra, priateľský kolektív
- flexibilný pracovný čas
- motivujúce finančné ohodnotenie
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
- výborná firemná kultúra, priateľský kolektív
- flexibilný pracovný čas
- motivujúce finančné ohodnotenie
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť .
Stabilná medzinárodná spoločnosť .
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné,ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
call centrum, service desk
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Požaduje sa prax v oblasti call centier/service desk a zároveň na manažérskej pozícii
- Vyžaduje sa skúsenosť s priamym riadením a vedením tímu
- Znalosť sledovania a vyhodnocovania KPI
- Znalosti a skúsenosti z oblasti marketingu, predaja alebo starostlivosti o zákazníkov
- Koncepčné, analytické a strategické myslenie
- Rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- Orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- Rozhodovacie schopnosti a samostatnosť
- Schopnosť riešiť konflikty
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné zručnosti
- Kreatívny prístup k motivácii zamestnancov a podpore predajných aktivít
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Práca s PC - užívateľská úroveň – MS Office, Internet
- Vyžaduje sa skúsenosť s priamym riadením a vedením tímu
- Znalosť sledovania a vyhodnocovania KPI
- Znalosti a skúsenosti z oblasti marketingu, predaja alebo starostlivosti o zákazníkov
- Koncepčné, analytické a strategické myslenie
- Rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- Orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- Rozhodovacie schopnosti a samostatnosť
- Schopnosť riešiť konflikty
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné zručnosti
- Kreatívny prístup k motivácii zamestnancov a podpore predajných aktivít
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Práca s PC - užívateľská úroveň – MS Office, Internet
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 4028799
Posting date: 4.2.2021
2021-02-04
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, IT manager, Manažér call centra, Prevádzkový manažér, Team leader Company: Pro HR
Basic salary component (gross): 2 500 EUR/mesiac