Office 365/MS Azure Engineer

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 2 000 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

MS Office 365 Engineer pracuje ako súčasť medzinárodného tímu administrátorov/špecialistov pre platformu Microsoft technológii.
Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
- riešenie problémov s nastavením a podporou prevádzky distribuovaných systémov Messagging infraštruktúry.
- čiastočne správa serverov a ich inštalácia, reinštalácia, poskytovanie technickej podpory v rámci v IT infraštruktúry
- participuje na projekte migrácie Office 365 a nasadzovanie MS Azure prostredia v rámci groupových projektov
- riešenie problémov z úrovne 3.línie technického supportu.
- všeobecné znalosti v oblasti security, networking, DevOps, aplikačná vrstva, databázové servre..
- dohľad nad monitorovaním výskytu prevádzkových problémov a ich riešenie,
- reporting správ a riešení vyskytujúcich sa incidentov a dotazov partnerov
- spolupráca na projektoch zameraných na design, konfiguráciu, nasadenie a integráciu rôznych technológií do systémov
- riešenie "krízových situácií" a hľadanie optimálnych návodov na ich odstránenie
- spolupráca pri konsolidácii IT prostredia, návrh nových IT riešení a investícií za účelom lepšej výkonnosti systému
smerníc,

Iné výhody

- práca v medzinárodnej spoločnosti
- práca v príjemnom kolektíve
- sociálny program
- medzinárodné prostredie
- moderné pracovné prostredie
- účasť vo vzdelávacom programe

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Naším klientom je významná zahraničná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

, technické, elektrotechnické, IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

administrácia v prostredí Windows
5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
• vzdelanie: vysokoškolské alebo úplné stredoškolské s viac ročnou praxou
• min. 5 rokov praktických skúseností na podobnej administrátorskej pozícii v oblasti správy Windows serverov/MS Azure/Azure DevOps/Office 365/MS Exchange
• certifikácia veľmi vítaná: v danej oblasti Microsoft Certified System Engineer
- odborné znalosti z oblasti zabezpečenia MS Windows a informačných systémov
- pokročilé odborné skúsenosti z oblasti IT – znalosť MS Windows Server 2000/2003 2008
- skúsenosti z nasadzovania Office 365, MS Azure, MS Active Directory, ADFS. MIM, MS Exchange, DNS
- skúsenosti s prácou na projektoch ako člen projektového tímu
- orientácia v ITSM/ITIL (Change management etc)
- schopnosť samoštúdia
- prax v medzinárodnom tíme je výhodou

Vyžadované pracovné a osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- samostatnosť
- operatívnosť ,flexibilita
- organizačné schopnosti
- zručnosť v hodnotení alternatívnych riešení a výber najadekvátnejšieho riešenia
- schopnosť podávať vysoký a zároveň bezchybný výkon aj pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Contact person: Ing. Anna Tkáčová
Tel.: +421911247080
E-mail: send CV
ID: 4003829  Posting date: 28.12.2020  Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac