Sales Account Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 2 500 EUR/mesiac* finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracuje na aktívnej realizácii business plánu spoločnosti, vyhľadávaní potencionálnych obchodných príležitostí a udržiavania existujúcich kontaktov v oblasti predaja a konzultácií FMCG produktov.

Zodpovednosti:
- Udržiavanie a rozvoj obchodných vzťahov a zabezpečenie dosiahnutia stanoveného obchodného cieľa
- Zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta počas celého obdobia spolupráce
- Prezentácia spoločnosti a jej produktov a služieb, vyhľadávanie klientov a budovanie sietí potencionálnych predajných príležitostí
- Príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej dokumentácie
- Konzultácia s klientom, poradenská činnosť, vedenie zákazníkov
- Spolupráca s obchodnými zástupcami, vedenie menej skúsených kolegov
- Spolupráca na príprave prezentačných akcií a marketingových akcií na podporu predaja produktov a služieb spoločnosti
- Zodpovednosť za monitoring trhu a konkurencie
- Budovanie postavenia spoločnosti (značky) na trhu v danej oblasti
- Vyhodnocovanie a analýza mesačných, kvartálnych a ročných plánov predaja, následný reporting nadriadeným a vedeniu spoločnosti
- Komunikácia a prezentácia v anglickom jazyku

Iné výhody

- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu
- Samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať a rozširovať obchodné a riadiace kompetencie
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Automobil, PC a mobilný telefón
- Zaujímavé platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Úspešná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie alebo úplné SŠ vzdelanie
- Niekoľkoročná prax (aspoň 4 roky) na predchádzajúce skúsenosti na podobnej obchodníckej pozícií sú podmienkou
- Skúsenosti v oblasti predaja FMCG produktov sú nutnosťou
- Znalosť a široký prehľad o trhu a rizikách, znalosť obchodných a marketingových stratégií a analýz
- Veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F jednania , analytické a koncepčné myslenie)
- Skúsenosť s tvorbou predajných cieľov, prezentácií a ich realizáciou
- Veľmi dobrá znalosť angličtiny (ponuky, prezentácie a rokovania v anglickom jazyku)
- Samostatnosť, kreativita, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
- Flexibilita a lojalita, time management
- Vodičský preukaz, ochota cestovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk
ID: 3847151  Posting date: 13.1.2020  Basic salary component (gross): 2 500 EUR/mesiac