Administratívny support s nemeckým jazykom

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kandidáta/tku, ktorý/á má skúseností v oblasti office managementu a administratívnej podpory v medzinárodnej spoločnosti:

- úlohou tejto pozície je sofistikovane zabezpečovať všetky kancelárske procesy pre pobočku medzinárodnej spoločnosti podľa globálnych pravidiel
- príprava podkladov pre účtovníctvo (faktúry, pokladničné bloky, cestovné náhrady, PNky, dochádzka, a pod.)
- príprava reportov a štatistík pre slovenský a nemecký manažment
- administratívna, organizačná a odborná podpora pre manažérov
- práca s interným informačným systémom
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest, príprava cestovných príkazov
- organizovať školenia a firemné akcie
- zabezpečovať reprezentačné povinnosti
- plniť operatívne úlohy

Iné výhody

- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• nevyhnutnosťou je predchádzajúca prax v oblasti administratívy a Office managementu, podpory účtovných /ekonomických procesov
• aktívna znalosť nemeckého jazyka je nutnou podmienkou
• znalosť anglického jazyka na hovorovej úrovni je veľkou výhodou
• ekonomické vzdelanie je výhodou
• proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
• dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
• schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3778628  Posting date: 3.10.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*