Asistent marketingového oddelenia s nemeckým jazykom

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kandidáta/tku, ktorý/á má skúsenosti v oblasti administratívnej podpory a online marketingu.

Zodpovednosti:
- Vašou hlavnou úlohou bude podpora medzinárodných projektov pre našich klientov, ako aj pomoc manažmentu pri jeho činnosti
- Pomoc pri riadení projektov, prieskum marketingových a komunikačných tém, pomoc pri vývoji nových koncepcií
- Aktívna účasť na zákazníckych projektoch
- Práca so systémami a marketingovými technológiami (Google AdWords, HubSPot, Act-on, Oracle Eloqua)
- Zabezpečenie internej a externej komunikácie s tlačovými a online médiami
- Zostavovanie grafických materiálov a zabezpečenie propagačnej materiálovej tlače
- Support pri správe obsahu intranetu a internetového portálu
- Účasť na propagačných činnostiach, nákup reklamných predmetov
- Plnenie operatívnych úloh
- Práca v tíme, komunikácia so zahraničnými kolegami

Iné výhody

- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• aktívna znalosť nemeckého jazyka je nutnou podmienkou
• znalosť anglického jazyka je potrebná na komunikačnej úrovni (aspoň B1 a vyššie)
• výborná znalosť MS Office - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
• veľkou výhodou je skúsenosť s Google AdWords, HubSpot
• proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
• dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
• schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3705426  Posting date: 29.7.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*