We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent marketingového oddelenia s nemeckým jazykom
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kandidáta/tku, ktorý/á má skúsenosti v oblasti administratívnej podpory a online marketingu.
Zodpovednosti:
- Vašou hlavnou úlohou bude podpora medzinárodných projektov pre našich klientov, ako aj pomoc manažmentu pri jeho činnosti
- Pomoc pri riadení projektov, prieskum marketingových a komunikačných tém, pomoc pri vývoji nových koncepcií
- Aktívna účasť na zákazníckych projektoch
- Práca so systémami a marketingovými technológiami (Google AdWords, HubSPot, Act-on, Oracle Eloqua)
- Zabezpečenie internej a externej komunikácie s tlačovými a online médiami
- Zostavovanie grafických materiálov a zabezpečenie propagačnej materiálovej tlače
- Support pri správe obsahu intranetu a internetového portálu
- Účasť na propagačných činnostiach, nákup reklamných predmetov
- Plnenie operatívnych úloh
- Práca v tíme, komunikácia so zahraničnými kolegami
Zodpovednosti:
- Vašou hlavnou úlohou bude podpora medzinárodných projektov pre našich klientov, ako aj pomoc manažmentu pri jeho činnosti
- Pomoc pri riadení projektov, prieskum marketingových a komunikačných tém, pomoc pri vývoji nových koncepcií
- Aktívna účasť na zákazníckych projektoch
- Práca so systémami a marketingovými technológiami (Google AdWords, HubSPot, Act-on, Oracle Eloqua)
- Zabezpečenie internej a externej komunikácie s tlačovými a online médiami
- Zostavovanie grafických materiálov a zabezpečenie propagačnej materiálovej tlače
- Support pri správe obsahu intranetu a internetového portálu
- Účasť na propagačných činnostiach, nákup reklamných predmetov
- Plnenie operatívnych úloh
- Práca v tíme, komunikácia so zahraničnými kolegami
Iné výhody
- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• aktívna znalosť nemeckého jazyka je nutnou podmienkou
• znalosť anglického jazyka je potrebná na komunikačnej úrovni (aspoň B1 a vyššie)
• výborná znalosť MS Office - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
• veľkou výhodou je skúsenosť s Google AdWords, HubSpot
• proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
• dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
• schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
• znalosť anglického jazyka je potrebná na komunikačnej úrovni (aspoň B1 a vyššie)
• výborná znalosť MS Office - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
• veľkou výhodou je skúsenosť s Google AdWords, HubSpot
• proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
• dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
• schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 3705426
Posting date: 29.7.2019
2019-07-29
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Marketingový pracovník, Sekretárka, Špecialista reportingu Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*