We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
IT Lead Information Management
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 3600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Manažuje tím zodpovedný za správu, riadenie životného cyklu informácií (governance, master data management, DMS, records management & risk )
procesy a optimalizuje už existujúce procesy, zároveň je manažér technologických a biznis zmien v lifecycle manažovaní informácií .
Jeho úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na IT a poskytovať tak prehľad o potrebách organizácie v manažmente informácii
- riadiť životný cyklus technologických požiadaviek (za oblasť IT aplikácií, compliance, security ) od interných a externých zákazníkov
- nastavovanie procesov a pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
- facilitovať a vykonávať analýzy s cieľom identifikovať oblasti pre neustále zlepšovanie procesov v oblasti riadenia životného cyklu informácií
- zodpovedať za zber údajov pre pre zrealizovateľnosť riešení , finančné odhady nákladovosti
- rieši a predkladá návrhy na zvýšenie efektívnosti a hľadanie optimalizácie medzi technológiami IT ktoré podporujú Information manažment a Record manažment.
procesy a optimalizuje už existujúce procesy, zároveň je manažér technologických a biznis zmien v lifecycle manažovaní informácií .
Jeho úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na IT a poskytovať tak prehľad o potrebách organizácie v manažmente informácii
- riadiť životný cyklus technologických požiadaviek (za oblasť IT aplikácií, compliance, security ) od interných a externých zákazníkov
- nastavovanie procesov a pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
- facilitovať a vykonávať analýzy s cieľom identifikovať oblasti pre neustále zlepšovanie procesov v oblasti riadenia životného cyklu informácií
- zodpovedať za zber údajov pre pre zrealizovateľnosť riešení , finančné odhady nákladovosti
- rieši a predkladá návrhy na zvýšenie efektívnosti a hľadanie optimalizácie medzi technológiami IT ktoré podporujú Information manažment a Record manažment.
Iné výhody
- Práca na manažerskej pozícií s možnosťou využívať riadiace kompetencie a vlastný osobnostný potenciál.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT,elektrotechnické,technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
IT Process Management
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou je mať praktické znalosti z oblasti Process Managementu, Lifecycle Information Manažment, alebo DMS
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v ramci analýz
Skúsenosti s líniovým riadením ľudí
metodológie Agile, ITIL/ITSM.....
Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou IT technológií
Znalosť aktuálnych technických trendov v oblasti manažmentu informacií
• Znalosť globálnej IS/IT infraštruktúry, vnútorné a vonkajšie rozhranie
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb IT v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v ramci analýz
Skúsenosti s líniovým riadením ľudí
metodológie Agile, ITIL/ITSM.....
Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou IT technológií
Znalosť aktuálnych technických trendov v oblasti manažmentu informacií
• Znalosť globálnej IS/IT infraštruktúry, vnútorné a vonkajšie rozhranie
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb IT v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3698405
Posting date: 19.6.2019
2019-06-19
location: Bratislava Position: IT konzultant, IT manager, IT projektový manažér, Projektový manažér, Technický riaditeľ Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: od 3600,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*