Obchodný konzultant

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Obchodný konzultant pracuje na aktívnej realizácii business plánu spoločnosti - predaji komplexných softvérových riešení a IT produktov.

- Návrh a konzultácia stratégie obchodných príležitostí a aktívne vyhľadávanie nových klientov v oblasti produktového portfólia B2B, B2C.
- Zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta počas celého obdobia predaja až do ukončenia obchodného prípadu.
- Príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej dokumentácie.
- Spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít spoločnosti, implementácia marketingových aktivít.
- Budovanie postavenia spoločnosti (značky) na trhu.
- Poradenská a konzultačná činnosť.
- Plnenie stanovených cieľov a plánov.
- Reporting nadriadeným a vedeniu spoločnosti.
- Zodpovednosť za monitoring trhu a konkurencie.
- Starostlivosť o klientov na Slovensku a rozvoj obchodných aktivít.
- Účasť na zaujímavých projektoch budovania novej predajnej siete.

Iné výhody

- Práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty jednotlivca
- Samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať a rozširovať obchodné a riadiace kompetencie
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, účasť na medzinárodných veľtrhoch a školeniach
- Zaujímavé platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície
- Automobil, PC a mobilný telefón

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Úspešný medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod, Manažment, IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie alebo úplné SŠ vzdelanie, preferuje sa technický smer - IT
- Predchádzajúce skúsenosti na pozícii obchodníka v oblasti predaja SW produktov alebo IT produktov
- Znalosť a široký prehľad o trhu a rizikách, znalosť obchodných a marketingových stratégií a analýz
- Veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F jednania , analytické a koncepčné myslenie, profesionálne vystupovanie)
- Skúsenosť s tvorbou predajných cieľov, prezentácií a ich realizáciou
- Znalosť angličtiny slovom aj písmom na pokročilej úrovni (ponuky, prezentácie a rokovania v anglickom jazyku)
- Vodičský preukaz, ochota cestovať
- Zodpovednosť a samostatnosť, zvládanie stresových situácií, flexibilita a lojalita, time management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 3617142  Posting date: 8.3.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*