Sales Manager pre komplexné interiérové riešenia

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1200,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sales Manager pracuje na aktívnej realizácii business plánu a vyhľadávaní potencionálnych obchodných príležitostí v oblasti predaja komplexných interiérových riešení .
Zodpovednosti
• návrh stratégie predaja a aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a klientov z oblastí ( komplexných rezidenčných a administratívnych developerských projektov, predaj a návrhy riešení aj jednotlivcom)
• vedenie obchodného prípadu vo všetkých jeho fázach od získania zákazky až po jeho realizáciu
• prezentácia spoločnosti a jej produktov u klienta a budovanie sietí potencionálnych kontaktov
• príprava akvizičných plánov
• komunikácia s Architektmi, Developermi
• zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta počas celého obdobia predaja až do ukončenia obchodného prípadu
• konzultácia s klientom pri fáze design a tvorba návrhov interiérového vybavenia (rôzne varianty architektonického riešenia) so zameraním pre (bytový, kancelársky nábytok, doplnky a komplexné zariadenie interiérov)
• príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej príslušnej dokumentácie
• poradenská a konzultačná činnosť
• komunikácia s dodávateľmi a výrobcami nábytku a projektovým tímom pri realizácii zákazky
• priebežná starostlivosť o stálych klientov (zameraných na jednotlivé spádové oblasti) a správa príslušnej administratívy
• spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít na prezentáciu spoločnosti (značky) a budovanie postavenia spoločnosti na trhu v oblasti komplexných interiérových riešení

Iné výhody

• zázemie stabilnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície fix+ variabilná zložka (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• automobil na služobné účely
• PC a mobilný telefón

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Architektúra a inžinierske činnosti

Dynamicky sa rozvíjajúca a popredná slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti návrhu a realizácie komplexných interiérových projektov, výhradný dovozca renomovaných značiek v oblasti zariadenia interiérov a priamy výrobca A typov nábytku pre individuálne potreby klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

architektúra

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

obchod/predaj
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie, alebo úplné stredoškolské vzdelanie - ekonomického, alebo technického smeru (design, architektúra)
• vítané sú aj predchádzajúce skúsenosti na podobnej obchodníckej pozícií v oblasti predaja komplexných interiérových riešení a projektov
• znalosť a široký prehľad o trhu a rizikách, znalosť obchodných a marketingových stratégií a analýz
• veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F, analytické a koncepčné myslenie) schopnosť vedenia obchodných prípadov
• skúsenosť s tvorbou prezentácií a ich realizáciou
• komunikatívna znalosť angličtiny výhodou
• samostatnosť, kreativita, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
• technické myslenie a zručnosti sú výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 3598918  Posting date: 4.6.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1200,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*