We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales Manager pre komplexné interiérové riešenia
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1200,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sales Manager pracuje na aktívnej realizácii business plánu a vyhľadávaní potencionálnych obchodných príležitostí v oblasti predaja komplexných interiérových riešení .
Zodpovednosti
• návrh stratégie predaja a aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a klientov z oblastí ( komplexných rezidenčných a administratívnych developerských projektov, predaj a návrhy riešení aj jednotlivcom)
• vedenie obchodného prípadu vo všetkých jeho fázach od získania zákazky až po jeho realizáciu
• prezentácia spoločnosti a jej produktov u klienta a budovanie sietí potencionálnych kontaktov
• príprava akvizičných plánov
• komunikácia s Architektmi, Developermi
• zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta počas celého obdobia predaja až do ukončenia obchodného prípadu
• konzultácia s klientom pri fáze design a tvorba návrhov interiérového vybavenia (rôzne varianty architektonického riešenia) so zameraním pre (bytový, kancelársky nábytok, doplnky a komplexné zariadenie interiérov)
• príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej príslušnej dokumentácie
• poradenská a konzultačná činnosť
• komunikácia s dodávateľmi a výrobcami nábytku a projektovým tímom pri realizácii zákazky
• priebežná starostlivosť o stálych klientov (zameraných na jednotlivé spádové oblasti) a správa príslušnej administratívy
• spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít na prezentáciu spoločnosti (značky) a budovanie postavenia spoločnosti na trhu v oblasti komplexných interiérových riešení
Zodpovednosti
• návrh stratégie predaja a aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a klientov z oblastí ( komplexných rezidenčných a administratívnych developerských projektov, predaj a návrhy riešení aj jednotlivcom)
• vedenie obchodného prípadu vo všetkých jeho fázach od získania zákazky až po jeho realizáciu
• prezentácia spoločnosti a jej produktov u klienta a budovanie sietí potencionálnych kontaktov
• príprava akvizičných plánov
• komunikácia s Architektmi, Developermi
• zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta počas celého obdobia predaja až do ukončenia obchodného prípadu
• konzultácia s klientom pri fáze design a tvorba návrhov interiérového vybavenia (rôzne varianty architektonického riešenia) so zameraním pre (bytový, kancelársky nábytok, doplnky a komplexné zariadenie interiérov)
• príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej príslušnej dokumentácie
• poradenská a konzultačná činnosť
• komunikácia s dodávateľmi a výrobcami nábytku a projektovým tímom pri realizácii zákazky
• priebežná starostlivosť o stálych klientov (zameraných na jednotlivé spádové oblasti) a správa príslušnej administratívy
• spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít na prezentáciu spoločnosti (značky) a budovanie postavenia spoločnosti na trhu v oblasti komplexných interiérových riešení
Iné výhody
• zázemie stabilnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície fix+ variabilná zložka (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• automobil na služobné účely
• PC a mobilný telefón
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície fix+ variabilná zložka (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• automobil na služobné účely
• PC a mobilný telefón
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Architektúra a inžinierske činnosti
Dynamicky sa rozvíjajúca a popredná slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti návrhu a realizácie komplexných interiérových projektov, výhradný dovozca renomovaných značiek v oblasti zariadenia interiérov a priamy výrobca A typov nábytku pre individuálne potreby klienta.
Dynamicky sa rozvíjajúca a popredná slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti návrhu a realizácie komplexných interiérových projektov, výhradný dovozca renomovaných značiek v oblasti zariadenia interiérov a priamy výrobca A typov nábytku pre individuálne potreby klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
architektúra
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
obchod/predaj
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie, alebo úplné stredoškolské vzdelanie - ekonomického, alebo technického smeru (design, architektúra)
• vítané sú aj predchádzajúce skúsenosti na podobnej obchodníckej pozícií v oblasti predaja komplexných interiérových riešení a projektov
• znalosť a široký prehľad o trhu a rizikách, znalosť obchodných a marketingových stratégií a analýz
• veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F, analytické a koncepčné myslenie) schopnosť vedenia obchodných prípadov
• skúsenosť s tvorbou prezentácií a ich realizáciou
• komunikatívna znalosť angličtiny výhodou
• samostatnosť, kreativita, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
• technické myslenie a zručnosti sú výhodou
• vítané sú aj predchádzajúce skúsenosti na podobnej obchodníckej pozícií v oblasti predaja komplexných interiérových riešení a projektov
• znalosť a široký prehľad o trhu a rizikách, znalosť obchodných a marketingových stratégií a analýz
• veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F, analytické a koncepčné myslenie) schopnosť vedenia obchodných prípadov
• skúsenosť s tvorbou prezentácií a ich realizáciou
• komunikatívna znalosť angličtiny výhodou
• samostatnosť, kreativita, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
• technické myslenie a zručnosti sú výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3598918
Posting date: 4.6.2019
2019-06-04
location: Bratislava Position: Account manager, Architekt, Bytový architekt, Obchodný manažér, Obchodný zástupca Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1200,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*