Можливість для людей з України

SAP Basis Admin/Consultant

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): 3 500 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovedá za implementáciu a následnú podporu, vrátane novej konfigurácie, incident manažmentu, odstraňovania problémov.
Rieši efektívnu prevádzku SAP Basis analyzuje aktuálny stav a zabezpečuje následné riešenie problémov.

Zodpovednosti:
• SAP Basis podpora, inštalácia SAP systému, vrátane upgradov, opravná údržba prostredníctvom procesov riadenia zmien a v rámci stanovenej údržby
• konfigurácia SAP systémov a ostatných naviazaných systémov v rámci celej infraštruktúry spoločnosti pobočiek SAP Basis s DBs (Oracle, MSSQL) na rôznych platformách ( Linux, AIX, MS Win)
• koordinuje podporu dodávateľov hardwaru a softwaru, robí odporúčania a implementuje údržbu s cieľom zabezpečiť správnosť fungovania systémov podľa požiadaviek
• eviduje a zaznamenáva informácie o najnovšom vývoji/zásahoch, ktoré ovplyvňujú SAP Basis platformu a dáva odporúčania pre zlepšenie výkonnosti, kapacitu systému
• zabezpečuje kontinuitu systému robí vývoj backup a recovery pre potreby obnovy porúch hardvéru a súvisiacich aplikácií.
• vyvíja a predikuje možné kritické situácie a plány, zabezpečuje postupy a testovacie scenáre pre ich zvládnutie, zároveň sa zúčastňuje na pravidelných skúškach/testoch Kritických situácií ktoré by mohli ohroziť spadnutie/funkcionalitu systémov.
• spravuje súvisiacu dokumentáciu
• spolupracuje s interným tímom na riešení globálnych problémov
• aplikácia bezpečnostnej politiky pre SAP
• robí filtráciu a analýzu riešiteľných problémov za účelom poskytnúť support prioritným problémom a riešiť celý problem management podľa definovanej SLA
• hodnotenie výkonnosti systému, ladenia s cieľom optimalizovať výkonnosť systému
• plánuje a vykonáva migrácie serverov a robí konsolidáciu

Iné výhody

- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Jazykové vzdelávanie a odborné kurzy
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná a popredná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

SAP Basis - Pokročilý

Požadovaná prax

SAP Basis
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vzdelanie: vysoká škola technického zamerania, alebo stredná škola + niekoľkoročná praktická skúsenosť v príslušnej oblasti na úrovni minimálne 3 roky v oblasti administrácie SAP Basis
• znalosť databázy ORACLE – pokročilý alebo DBs (Oracle, Informix, DB2, SAPDB, MSSQL) na rôznych platformách (UX, Linux, AIX, MS Win)
• ďaľšie znalosti vítané:
Change management ( SAP refresh, Oracle a SAP patching, upgrades, instalacie, implementacia SAPnote a support packov, Clientcopy, BTR....)
• Školenia v danej oblasti vítané SAP BC
• analytické myslenie a komunikačné schopnosti
• ochota poskytovať odborný support užívateľom systému
• flexibilita
• zodpovednosť, cieľavedomosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 3597148  Posting date: 19.5.2022  Basic salary component (gross): 3 500 EUR/mesiac