We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent oddelenia nákupu na 5hod úväzok - ideálny po materskej dovolenke
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 550,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou, výhodou ihneď
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Pracovná doba 7.00 - 12.00
- Práca v Petržalke
- Zodpovednosť za pridelenú obchodnú a administratívnu agendu
- Vystavovanie dodacích listov a faktúr (skúsenosť s ASSECO Spin výhodou)
- Komunikácia s dodávateľmi, vystavovanie objednávok, nákup a príjem tovaru
- Tvorba príslušných štatistík a reportov
- Aktívna účasť na nových obchodných projektoch
- Telefonická resp. mailová komunikácia s obchodnými partnermi, zákazníkmi
- Pravidelná telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- Podieľanie sa na vyhľadávaní nových potenciálnych zákazníkov
- Spolupráca s oddeleniami v rámci spoločnosti
- Aktíny prístup k riešeniu vzniknutých problémov, záujem prispievať k zlepšovaniu procesov v rámci spoločnosti
- Práca v Petržalke
- Zodpovednosť za pridelenú obchodnú a administratívnu agendu
- Vystavovanie dodacích listov a faktúr (skúsenosť s ASSECO Spin výhodou)
- Komunikácia s dodávateľmi, vystavovanie objednávok, nákup a príjem tovaru
- Tvorba príslušných štatistík a reportov
- Aktívna účasť na nových obchodných projektoch
- Telefonická resp. mailová komunikácia s obchodnými partnermi, zákazníkmi
- Pravidelná telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- Podieľanie sa na vyhľadávaní nových potenciálnych zákazníkov
- Spolupráca s oddeleniami v rámci spoločnosti
- Aktíny prístup k riešeniu vzniknutých problémov, záujem prispievať k zlepšovaniu procesov v rámci spoločnosti
Iné výhody
- Ideálna pozícia pre mamičku po materskej dovolenke
- Príjemné pracovné prostredie, pozitívne naladený kolektív
- Lokalita začiatok Petržalky a výborné možnosti dopravného spojenia - v blízkosti centra mesta, 5min od električkovej trate
- Príspevok na športové a kultúrne aktivity
- Možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za veľmi výhodné zamestnanecké ceny
- Perspektíva kariérneho rastu
- Denne čerstvé ovocie, zelenina a káva
- Príjemné pracovné prostredie, pozitívne naladený kolektív
- Lokalita začiatok Petržalky a výborné možnosti dopravného spojenia - v blízkosti centra mesta, 5min od električkovej trate
- Príspevok na športové a kultúrne aktivity
- Možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za veľmi výhodné zamestnanecké ceny
- Perspektíva kariérneho rastu
- Denne čerstvé ovocie, zelenina a káva
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
BONAVITA - Stabilná česko-slovenská spoločnosť pôsobiaca v potravinárskom priemysle.
BONAVITA - Stabilná česko-slovenská spoločnosť pôsobiaca v potravinárskom priemysle.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne rok pracovných skúseností na podobnej pozícii ako referent obchodu
- Znalosť MS Office (Excel, Word) na pokročilej úrovni
- Analytické schopnosti a schopnosť identifikovať a riešiť problémy, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail
- Príjemná, aktívna a optimistická osobnosť :)
- Znalosť MS Office (Excel, Word) na pokročilej úrovni
- Analytické schopnosti a schopnosť identifikovať a riešiť problémy, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail
- Príjemná, aktívna a optimistická osobnosť :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3573613
Posting date: 8.1.2019
2019-01-08
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Fakturant, Nákupca, Obchodný referent Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: od 550,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*