Obchodný konzultant

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Návrh a konzultácia stratégie obchodných príležitostí
- Zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta, technická podpora
- Udržiavanie profesionálnych vzťahov s obchodnými partnermi
- Príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej dokumentácie
- Budovanie predajnej siete a podpora postavenia spoločnosti na trhu
- Poradenská a konzultačná činnosť
- Plnenie stanovených cieľov a plánov
- Účasť na developerských projektoch, spolupráca na príprave projektových ponúk pre dodávky elektroinštalačných zariadení a komponentov, komunikácia s realizačnými spoločnosťami
- Spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít spoločnosti
- Analýza a prieskum trhu
- Starostlivosť o klientov v Žilinskom kraji, služobné cesty do Bratislavy

Iné výhody

- Prostredie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Mladý a dynamický tím, priateľský kolektív
- Home-office
- Služobné auto, mobilný telefón, počítač
- Školenia
- Firemné teambuildingy
- Viaczložková mzda
- Potencionálny kariérny rast

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti elektrotechniky.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Elektrotechnické, Technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Predchádzajúca prax a skúsenosti na podobnej obchodníckej pozícií
- Vítaná skúsenosť s predajom produktov v oblasti elektrotechniky a inštalačného materiálu
- Elektrotechnické alebo technické zázemie, odborná zdatnosť
- Znalosť a prehľad o trhu a rizikách, znalosť obchodných stratégií a analýz
- Samostatnosť, kreativita, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
- Tímový hráč, dobré komunikačné schopnosti, schopnosť dobre si zorganizovať čas, zodpovednosť
- Veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F, analytické a koncepčné myslenie)
- Orientácia na dosahovanie vytýčených obchodných cieľov
- Skúsenosť s tvorbou prezentácií a ich realizáciou
- Anglický jazyk na komunikačnej úrovni
- Časová flexibilita je nutnosť, pozícia si vyžaduje cestovanie za zákazníkmi

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 3467912  Posting date: 10.8.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*