We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodný konzultant
- Miesto práce: Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
- Mzdové podmienky (brutto): od 1000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Návrh a konzultácia stratégie obchodných príležitostí
- Zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta, technická podpora
- Udržiavanie profesionálnych vzťahov s obchodnými partnermi
- Príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej dokumentácie
- Budovanie predajnej siete a podpora postavenia spoločnosti na trhu
- Poradenská a konzultačná činnosť
- Plnenie stanovených cieľov a plánov
- Účasť na developerských projektoch, spolupráca na príprave projektových ponúk pre dodávky elektroinštalačných zariadení a komponentov, komunikácia s realizačnými spoločnosťami
- Spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít spoločnosti
- Analýza a prieskum trhu
- Starostlivosť o klientov v Žilinskom kraji, služobné cesty do Bratislavy
- Zabezpečenie a vykonávanie komplexnej starostlivosti o klienta, technická podpora
- Udržiavanie profesionálnych vzťahov s obchodnými partnermi
- Príprava cenových ponúk (kalkulácie, rôzne varianty), príprava zmlúv, prezentácií a projektovej dokumentácie
- Budovanie predajnej siete a podpora postavenia spoločnosti na trhu
- Poradenská a konzultačná činnosť
- Plnenie stanovených cieľov a plánov
- Účasť na developerských projektoch, spolupráca na príprave projektových ponúk pre dodávky elektroinštalačných zariadení a komponentov, komunikácia s realizačnými spoločnosťami
- Spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít spoločnosti
- Analýza a prieskum trhu
- Starostlivosť o klientov v Žilinskom kraji, služobné cesty do Bratislavy
Iné výhody
- Prostredie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Mladý a dynamický tím, priateľský kolektív
- Home-office
- Služobné auto, mobilný telefón, počítač
- Školenia
- Firemné teambuildingy
- Viaczložková mzda
- Potencionálny kariérny rast
- Mladý a dynamický tím, priateľský kolektív
- Home-office
- Služobné auto, mobilný telefón, počítač
- Školenia
- Firemné teambuildingy
- Viaczložková mzda
- Potencionálny kariérny rast
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti elektrotechniky.
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti elektrotechniky.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Elektrotechnické, Technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúca prax a skúsenosti na podobnej obchodníckej pozícií
- Vítaná skúsenosť s predajom produktov v oblasti elektrotechniky a inštalačného materiálu
- Elektrotechnické alebo technické zázemie, odborná zdatnosť
- Znalosť a prehľad o trhu a rizikách, znalosť obchodných stratégií a analýz
- Samostatnosť, kreativita, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
- Tímový hráč, dobré komunikačné schopnosti, schopnosť dobre si zorganizovať čas, zodpovednosť
- Veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F, analytické a koncepčné myslenie)
- Orientácia na dosahovanie vytýčených obchodných cieľov
- Skúsenosť s tvorbou prezentácií a ich realizáciou
- Anglický jazyk na komunikačnej úrovni
- Časová flexibilita je nutnosť, pozícia si vyžaduje cestovanie za zákazníkmi
- Vítaná skúsenosť s predajom produktov v oblasti elektrotechniky a inštalačného materiálu
- Elektrotechnické alebo technické zázemie, odborná zdatnosť
- Znalosť a prehľad o trhu a rizikách, znalosť obchodných stratégií a analýz
- Samostatnosť, kreativita, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
- Tímový hráč, dobré komunikačné schopnosti, schopnosť dobre si zorganizovať čas, zodpovednosť
- Veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F, analytické a koncepčné myslenie)
- Orientácia na dosahovanie vytýčených obchodných cieľov
- Skúsenosť s tvorbou prezentácií a ich realizáciou
- Anglický jazyk na komunikačnej úrovni
- Časová flexibilita je nutnosť, pozícia si vyžaduje cestovanie za zákazníkmi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 3467912
Posting date: 10.8.2018
2018-08-10
location: Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Position: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent, Obchodný zástupca Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*