We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
IT User Support
- Miesto práce: Žilina
- Mzdové podmienky (brutto): od 900,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zákaznícka podpora užívateľom IT systémov/aplikácií (telefonicky a mailom) v anglickom jazyku na dennej báze.
- Vzdialená správa HW/SW
- Prijatie technických problémov od zákazníkov a dokumentácia vykonaných zmien
- Práca s interným SW na diagnostikovanie a sledovanie užívateľských žiadostí
- Eskalovanie problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosti
- Vzdialená správa HW/SW
- Prijatie technických problémov od zákazníkov a dokumentácia vykonaných zmien
- Práca s interným SW na diagnostikovanie a sledovanie užívateľských žiadostí
- Eskalovanie problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosti
Iné výhody
- Zaujímavú prácu v dynamickom tíme
- Motivujúce platové ohodnotenia
- Mladý, profesionálny kolektív
- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
- Motivujúce platové ohodnotenia
- Mladý, profesionálny kolektív
- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Komunikačná úroveň anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (technické, IT zameranie)
- Výhodou je aspoň základná znalosť SQL
- Znalosť práce v prostrediach MS Office
- Orientácia na detaily, prioritizácia informácií
- min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (technické, IT zameranie)
- Výhodou je aspoň základná znalosť SQL
- Znalosť práce v prostrediach MS Office
- Orientácia na detaily, prioritizácia informácií
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3443338
Posting date: 9.7.2018
2018-07-09
location: okres Žilina Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: od 900,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*