We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrative support for IT department with English language
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme samostatnú, organizovanú, komunikatívnu a reprezentatívnu asistentku pre člena managementu, ktorý ma pod sebou viacero oddelení.
Zodpovednosti:
- administratívna agenda, koordinácia a príprava internej a externej agendy manažéra,
- zodpovednosť za dodržovanie termínov manažéra,
- support pri projektoch a aktivitách oddelenia,
- komunikácia s inými manažérmi a oddeleniami v rámci grupy,
- tvorba reportov a štatistík, tabuliek, práca s číslami,
- organizácia a evidencia domácich a zahraničných pracovných ciest,
- príprava rokovacích materiálov a prezentácií,
- koordinácia a príprava návštev a stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí),
- korešpondencia a písanie oficiálnych listov a dokumentov v anglickom jazyku,
- kontrola dokumentov,
- support zamestnancov spadajúcich pod manažéra (pomoc pri registrácii na školenia a semináre; pomoc pri bookovaní pracovných ciest; SPOC; a pod.),
- zabezpečovanie reprezentačných povinností,
- ochota k cestovaniu (cestovanie do materskej spoločnosti 3x do týždňa),
- plnenie operatívnych úloh.
Zodpovednosti:
- administratívna agenda, koordinácia a príprava internej a externej agendy manažéra,
- zodpovednosť za dodržovanie termínov manažéra,
- support pri projektoch a aktivitách oddelenia,
- komunikácia s inými manažérmi a oddeleniami v rámci grupy,
- tvorba reportov a štatistík, tabuliek, práca s číslami,
- organizácia a evidencia domácich a zahraničných pracovných ciest,
- príprava rokovacích materiálov a prezentácií,
- koordinácia a príprava návštev a stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí),
- korešpondencia a písanie oficiálnych listov a dokumentov v anglickom jazyku,
- kontrola dokumentov,
- support zamestnancov spadajúcich pod manažéra (pomoc pri registrácii na školenia a semináre; pomoc pri bookovaní pracovných ciest; SPOC; a pod.),
- zabezpečovanie reprezentačných povinností,
- ochota k cestovaniu (cestovanie do materskej spoločnosti 3x do týždňa),
- plnenie operatívnych úloh.
Iné výhody
- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúce skúsenosti (minimálne 2 roky) na podobnej pozícií (Executive assistant, Office Manager a pod.) a skúsenosti s priamou asistenciou pre jedného alebo viacerých nadriadených,
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom je podmienkou,
- nemecký jazyk je veľkou výhodou,
- znalosť PC: MS Office, e-mail - pokročilý,
- skúsenosť s tvorbou prezentácií, reportov a tabuliek,
- znalosť SAP výhodou,
- časová flexibilita,
- veľmi dobré komunikačné zručnosti, reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie - proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
- dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zodpovednosť.
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom je podmienkou,
- nemecký jazyk je veľkou výhodou,
- znalosť PC: MS Office, e-mail - pokročilý,
- skúsenosť s tvorbou prezentácií, reportov a tabuliek,
- znalosť SAP výhodou,
- časová flexibilita,
- veľmi dobré komunikačné zručnosti, reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie - proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
- dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 3334328
Posting date: 9.1.2019
2019-01-09
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*