Administrative support for IT department with English language

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme samostatnú, organizovanú, komunikatívnu a reprezentatívnu asistentku pre člena managementu, ktorý ma pod sebou viacero oddelení.

Zodpovednosti:
- administratívna agenda, koordinácia a príprava internej a externej agendy manažéra,
- zodpovednosť za dodržovanie termínov manažéra,
- support pri projektoch a aktivitách oddelenia,
- komunikácia s inými manažérmi a oddeleniami v rámci grupy,
- tvorba reportov a štatistík, tabuliek, práca s číslami,
- organizácia a evidencia domácich a zahraničných pracovných ciest,
- príprava rokovacích materiálov a prezentácií,
- koordinácia a príprava návštev a stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí),
- korešpondencia a písanie oficiálnych listov a dokumentov v anglickom jazyku,
- kontrola dokumentov,
- support zamestnancov spadajúcich pod manažéra (pomoc pri registrácii na školenia a semináre; pomoc pri bookovaní pracovných ciest; SPOC; a pod.),
- zabezpečovanie reprezentačných povinností,
- ochota k cestovaniu (cestovanie do materskej spoločnosti 3x do týždňa),
- plnenie operatívnych úloh.

Iné výhody

- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúce skúsenosti (minimálne 2 roky) na podobnej pozícií (Executive assistant, Office Manager a pod.) a skúsenosti s priamou asistenciou pre jedného alebo viacerých nadriadených,
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom je podmienkou,
- nemecký jazyk je veľkou výhodou,
- znalosť PC: MS Office, e-mail - pokročilý,
- skúsenosť s tvorbou prezentácií, reportov a tabuliek,
- znalosť SAP výhodou,
- časová flexibilita,
- veľmi dobré komunikačné zručnosti, reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie - proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
- dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zodpovednosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.


* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3334328  Posting date: 9.1.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*