We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Assistant (part-time)
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): 400 - 500,-
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna, organizačná a odborná podpora zamestnancov a manažmentu
- zabezpečenie úloh Office manažmentu
- administratívna starostlivosť o recepciu spoločnosti, vítanie návštev
- spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- organizácia stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest
- nákup kancelárskych potrieb
- administratívna agenda (Office) administratívne činnosti, koordinácia a príprava internej a externej agendy a plánovanie dennej agendy pracovných povinností.
- organizovať externé a interné pracovné stretnutia
- pripravovať rokovacie materiály a prezentácie
- zabezpečovať reprezentačné povinnosti
- plniť operatívne úlohy
- zabezpečenie úloh Office manažmentu
- administratívna starostlivosť o recepciu spoločnosti, vítanie návštev
- spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- organizácia stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest
- nákup kancelárskych potrieb
- administratívna agenda (Office) administratívne činnosti, koordinácia a príprava internej a externej agendy a plánovanie dennej agendy pracovných povinností.
- organizovať externé a interné pracovné stretnutia
- pripravovať rokovacie materiály a prezentácie
- zabezpečovať reprezentačné povinnosti
- plniť operatívne úlohy
Iné výhody
• práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty jednotlivca,
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia,
• 13. plat
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia,
• 13. plat
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti financií a obchodu.
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti financií a obchodu.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• požiadavka pracovať 3-4 hodiny denne počas celého pracovného týždňa
• podmienka prax (aspoň 1 rok) a predchádzajúce skúsenosti na podobnej asistentskej/office pozícií
• veľmi dobrá znalosť anglického jazyka je nevyhnutná podmienka, (verbálna a písaná komunikácia so zahraničnými klientmi)
• veľmi dobré komunikačné zručnosti reprezentatívne vystupovenie, analytické a koncepčné myslenie
• znalosť PowerPoint, MS Outlook, Excel, Word - pokročilý
• skúsenosť s tvorbou prezentácií
• príjemné vystupovanie
• proaktívny prístup k riešeniu problémov
• samostatnosť
• spoľahlivosť
• dôslednosť, presnosť a organizačné schopnosti
• zmysel pre detail
• podmienka prax (aspoň 1 rok) a predchádzajúce skúsenosti na podobnej asistentskej/office pozícií
• veľmi dobrá znalosť anglického jazyka je nevyhnutná podmienka, (verbálna a písaná komunikácia so zahraničnými klientmi)
• veľmi dobré komunikačné zručnosti reprezentatívne vystupovenie, analytické a koncepčné myslenie
• znalosť PowerPoint, MS Outlook, Excel, Word - pokročilý
• skúsenosť s tvorbou prezentácií
• príjemné vystupovanie
• proaktívny prístup k riešeniu problémov
• samostatnosť
• spoľahlivosť
• dôslednosť, presnosť a organizačné schopnosti
• zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. s fotografiou na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. s fotografiou na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 3263318
Posting date: 7.12.2017
2017-12-07
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: 400 - 500,-