IT Analyst /internetbanking/

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Viedeň, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou, závislé od skúseností
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Komunikácia s klientom, získavanie a spracovanie business požiadaviek na zmenu a nový vývoj internetbankingu
- Analýza dopadu zmeny na existujúce aplikácie internerbankingu, návrh API aplikácii, webového riešenia, návrhy obrazoviek (UI),
- Tvorba funkčných špecifikácii
- Poradenstvo a konzultácie pre zákazníka v oblasti internetbanking, prezentácia vhodného riešenia
- Participácia na tvorbe metodiky a štandardov v analytickej oblasti
- Podporná činnosti pri implementácii riešenia
- Školenie užívateľa ohľadom implementovaných zmien
- Participácia na roll out projektoch

Iné výhody

- stabilná medzinárodná spoločnosť pracujúca s najmodernejšími technológiami
- široká škála benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií
- vzdelávacie centrum
- kompenzácia pri práceneschopnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické,IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

Analytik (bankové/finance aplikácie)
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne 3 roky skúsenosti na podobnej senior analytickej pozícii
- Vysokoškolské vzdelanie
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- Skúsenosti s funkčnou analýzou SW, s integráciou SW
- Znalosti procesov v oblasti internetbanking/ elektronické bankovníctvo sú výhodou
- Skúsenosti s návrhom rozsiahleho riešenia/IS
- Technické znalosti:
• UML modelovanie
• SQL alebo PL/SQL
• Application Programming Interface
• UI/UX
- Veľmi dobré analytické myslenie, flexibilita, orientácia na zákazníka, komunikatívnosť, schopnosť práce v tíme, koordinačné zručnosti, prezentačné schopnosti
- Ochota cestovať 3 dni v týždni do Viedne

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zasielali svoje C.V. na / E-mail: [email protected]/ spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3257606  Posting date: 30.11.2017  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou, závislé od skúseností