We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Contract Specialist pre IT spoločnosť
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou (závislé od skúseností)
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Contract Specialist je zodpovedný za podporu celkového riadenie kontraktov pre spoločnosť, tým, že podporuje riadenie procesov, ako aj riadenie projektov efektívnym spracovaním a usporiadaním projektových a servisných zmlúv.
• zastupovanie spoločnosti ohľadom uzatvárania kontraktov
• komunikácia s partnermi a dodávateľmi, od zabezpečovania kvality až po podpis zmluvy a začatie fakturácie služieb.
• analýza cieľov a procesov v oblasti contract managementu
• zhromaždenie rozsahu zmlúv všetkých pobočiek spoločnosti
• vypracovanie zmlúv založených na šablónach
• pri kontraktoch a ich definovaní spoluprácuje s oddeleniami finančného riadenia, projektovými manažérmi , vrátane riadenia kvality
• spracovanie pracovných postupov usporiadania zmlúv so zákazníkom
• kontrolná činnosť , Formálna kontrola zmlúv - konzistencia, úplnosť, kontrola podpisov
• prvý kontakt pre zákazníkov za zmluvy pre pobočky spoločnosti
• procesovanie a skladovanie zmlúv: spustenie procesu podpisu, distribúcia podpísaných zmlúv, hlásenia týkajúce sa stavu zmluvy a eskalácia, elektronické spracovanie podpísaných zmlúv
• fakturácia - začatie a sledovanie: spustenie procesu fakturácie podľa uzatvorených zmlúv k účtovnej jednotke; usporiadanie s účtovníctvom
• riadenie eskalácie: stanovenie rozsahu zmlúv odmietnutých miestnymi subjektmi pobočiek alebo odmietnutých faktúr - objasnenie s oddelením účtovníctva , vedúcimi oddelení a materskou spoločnostou
• rozvíjanie a udržiavanie dobrých vzťahov so zákazníkmi i dodávateľmi
• zastupovanie spoločnosti ohľadom uzatvárania kontraktov
• komunikácia s partnermi a dodávateľmi, od zabezpečovania kvality až po podpis zmluvy a začatie fakturácie služieb.
• analýza cieľov a procesov v oblasti contract managementu
• zhromaždenie rozsahu zmlúv všetkých pobočiek spoločnosti
• vypracovanie zmlúv založených na šablónach
• pri kontraktoch a ich definovaní spoluprácuje s oddeleniami finančného riadenia, projektovými manažérmi , vrátane riadenia kvality
• spracovanie pracovných postupov usporiadania zmlúv so zákazníkom
• kontrolná činnosť , Formálna kontrola zmlúv - konzistencia, úplnosť, kontrola podpisov
• prvý kontakt pre zákazníkov za zmluvy pre pobočky spoločnosti
• procesovanie a skladovanie zmlúv: spustenie procesu podpisu, distribúcia podpísaných zmlúv, hlásenia týkajúce sa stavu zmluvy a eskalácia, elektronické spracovanie podpísaných zmlúv
• fakturácia - začatie a sledovanie: spustenie procesu fakturácie podľa uzatvorených zmlúv k účtovnej jednotke; usporiadanie s účtovníctvom
• riadenie eskalácie: stanovenie rozsahu zmlúv odmietnutých miestnymi subjektmi pobočiek alebo odmietnutých faktúr - objasnenie s oddelením účtovníctva , vedúcimi oddelení a materskou spoločnostou
• rozvíjanie a udržiavanie dobrých vzťahov so zákazníkmi i dodávateľmi
Iné výhody
• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
IT / Manažment
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie (IT a ekonómia je výhodou)
• Podmienkou sú predchádzajúce skúsenosti v oblasti manažmentu kontraktov, zmlúv a licencií
• Pracovné skúsenosti z oblasti IT prostredia (uzatváranie zmlúv a procesovanie) sú veľmi vítané
• Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie
• Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
• Táto rola je alokovaná na projektoch vo Viedni, preto požadujeme flexibilitu cestovať do Viedne 2-3 krát týždenne.
• Znalosť v oblastí financií, fakturácie, nákladov, rozpočtovania
• Znalosti SW, vítaný je SAP
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Presnosť a zmysel pre detail
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota často cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• Podmienkou sú predchádzajúce skúsenosti v oblasti manažmentu kontraktov, zmlúv a licencií
• Pracovné skúsenosti z oblasti IT prostredia (uzatváranie zmlúv a procesovanie) sú veľmi vítané
• Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie
• Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
• Táto rola je alokovaná na projektoch vo Viedni, preto požadujeme flexibilitu cestovať do Viedne 2-3 krát týždenne.
• Znalosť v oblastí financií, fakturácie, nákladov, rozpočtovania
• Znalosti SW, vítaný je SAP
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Presnosť a zmysel pre detail
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota často cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2754796
Posting date: 6.10.2016
2016-10-06
location: Bratislava Position: IT architekt, IT manager, IT projektový manažér, Prevádzkový manažér, Riaditeľ IT Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou (závislé od skúseností)