We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
IT Manager pre change transformation
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou (podľa skúseností)
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Change Manager je manažér transformačných zmien požiadaviek a ich plánovania.
Úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na zmenu systémov/procesov. Poskytuje tak prehľad o potrebách organizácie a definuje priority a metodiku zmien.
• Plánovať a organizovať zmeny
• Riadiť komunikáciu s užívateľmi, zaškolenie
• Zabezpečiť a organizačne zastrešovať podporné aktivity pre nasadzovanie zmien a procesov
• Reportovať a komunikovať s top managementom
• Realizovať proces delivery management
• Analyzovať a identifikovať dopad zmien na ostatné procesy
• Analyzovať a identifikovať dopad inštalácie na prevádzku pobočkovej siete
• Vytváranie procesov Delivery managementu a dohliadať na ich kvalitu
• Pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
• Riadiť životný cyklus požiadaviek (za oblasť aplikácií ) od interných a externých zákazníkov, zabezpečiť definované dodržiavanie KPI a SLA
Úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky na zmenu systémov/procesov. Poskytuje tak prehľad o potrebách organizácie a definuje priority a metodiku zmien.
• Plánovať a organizovať zmeny
• Riadiť komunikáciu s užívateľmi, zaškolenie
• Zabezpečiť a organizačne zastrešovať podporné aktivity pre nasadzovanie zmien a procesov
• Reportovať a komunikovať s top managementom
• Realizovať proces delivery management
• Analyzovať a identifikovať dopad zmien na ostatné procesy
• Analyzovať a identifikovať dopad inštalácie na prevádzku pobočkovej siete
• Vytváranie procesov Delivery managementu a dohliadať na ich kvalitu
• Pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
• Riadiť životný cyklus požiadaviek (za oblasť aplikácií ) od interných a externých zákazníkov, zabezpečiť definované dodržiavanie KPI a SLA
Iné výhody
- Práca na manažerskej pozícií s možnosťou využívať riadiace kompetencie a vlastný osobnostný potenciál.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Jazykové vzdelávanie a odborné kurzy
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Jazykové vzdelávanie a odborné kurzy
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná spoločnosť.
Stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
telekomunikácie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
Change Management
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou je mať praktické znalosti z oblasti change managementu
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v rámci riadenia zmien, ako SLA, ITIL, KPI.....
- Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou nových zmien
- znalosť projektového manažmentu
- prax v koordinovaní tímu minimálne 2 roky
- Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v rámci riadenia zmien, ako SLA, ITIL, KPI.....
- Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou nových zmien
- znalosť projektového manažmentu
- prax v koordinovaní tímu minimálne 2 roky
- Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb v organizácii
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2046540
Posting date: 20.9.2016
2016-09-20
location: Bratislava Position: IT analytik, IT konzultant, IT manager, IT projektový manažér, Projektový manažér Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou (podľa skúseností)