We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Samostatný účtovník/controller v startup spoločnosti
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou, výhodou ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexné vedenie podvojného účtovníctva pre startupovú spoločnosť na Slovensku a kontroling, implementovanie nových finančných procesov po zohľadnení lokálnej legislatívy a podnikových procesov zavedených v materskej spoločnosti.
• príprava, účtovanie a kontrola hlavnej knihy, spolupráca na tvorbe súvahy a výkazu ziskov a strát podľa zákona o účtovníctve
• v účtovníctve sa využívajú slovenské účtovné štandardy, štandardy podobné IFRS
• vypracovávanie daňových priznaní na konci zdaňovacieho obdobia, vypracovanie mesačných finančných výkazov
• zodpovednosť za účtovanie DPH
• tvorba podkladov pre externú mzdovú spoločnosť (sledovanie dochádzky zamestnancov, spracovanie dát, kontrola spracovaných miezd )
• tvorba rozpočtu spoločnosti, tvorba forcastov, sledovanie nákladov a výnosov, porovnávanie plánu so skutočným stavom vo financiách, sledovanie financií jednotlivých projektov
• realizácia platieb
• komunikácia s jednotlivými úradmi a externými spoločnosťami v SR – daňový úrad, sociálna poisťovňa, banky
• komunikácia s manažérom spoločnosti, s Head of Finance v materskej spoločnosti
• tvorba rôznych reportov/výkazov
• monitoring a implementácia zmien v oblasti daňovej a účtovnej legislatívy v spoločnosti
• príprava, účtovanie a kontrola hlavnej knihy, spolupráca na tvorbe súvahy a výkazu ziskov a strát podľa zákona o účtovníctve
• v účtovníctve sa využívajú slovenské účtovné štandardy, štandardy podobné IFRS
• vypracovávanie daňových priznaní na konci zdaňovacieho obdobia, vypracovanie mesačných finančných výkazov
• zodpovednosť za účtovanie DPH
• tvorba podkladov pre externú mzdovú spoločnosť (sledovanie dochádzky zamestnancov, spracovanie dát, kontrola spracovaných miezd )
• tvorba rozpočtu spoločnosti, tvorba forcastov, sledovanie nákladov a výnosov, porovnávanie plánu so skutočným stavom vo financiách, sledovanie financií jednotlivých projektov
• realizácia platieb
• komunikácia s jednotlivými úradmi a externými spoločnosťami v SR – daňový úrad, sociálna poisťovňa, banky
• komunikácia s manažérom spoločnosti, s Head of Finance v materskej spoločnosti
• tvorba rôznych reportov/výkazov
• monitoring a implementácia zmien v oblasti daňovej a účtovnej legislatívy v spoločnosti
Iné výhody
- zaujímavé finančné ohodnotenie, benefitný systém
- možnosť jazykového vzdelávania
- budovanie startup spoločnosti
- možnosť jazykového vzdelávania
- budovanie startup spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Požadovaná prax
podvojne účtovníctvo
5
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 5 rokov skúseností s vedením komplexného účtovníctva, podmienkou je skúsenosť z pozície samostatného účtovníka
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (písomná a ústna komunikácia)
- skúsenosť s prácou v medzinárodnej spoločnosti
- odborné znalosti a skúsenosti:
• podvojné účtovníctvo
• daňová legislatíva
• skúsenosť s účtovnou uzávierkou, závierkou, tvorbou výkazu ziskov a strát, daňovým priznaním pre právnické osoby
• tvorba podkladov pre mzdy
• štandardy SR, IFRS
• tvorba rozpočtu a finančných plánov
- skúsenosti s MS Office (Excel, Word), skúsenosti so SAP je výhodou
- time management, veľmi dobré organizačné schopnosti, systematickosť, orientácia na detaily, ochota zúčastniť sa školenia v materskej spoločnosti
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (písomná a ústna komunikácia)
- skúsenosť s prácou v medzinárodnej spoločnosti
- odborné znalosti a skúsenosti:
• podvojné účtovníctvo
• daňová legislatíva
• skúsenosť s účtovnou uzávierkou, závierkou, tvorbou výkazu ziskov a strát, daňovým priznaním pre právnické osoby
• tvorba podkladov pre mzdy
• štandardy SR, IFRS
• tvorba rozpočtu a finančných plánov
- skúsenosti s MS Office (Excel, Word), skúsenosti so SAP je výhodou
- time management, veľmi dobré organizačné schopnosti, systematickosť, orientácia na detaily, ochota zúčastniť sa školenia v materskej spoločnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 1866619
Posting date: 12.9.2014
2014-09-12
location: Bratislava Position: Daňový poradca, Ekonóm, Hlavný účtovník, Účtovník Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou