We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Helpdesk/špecialista pre produkty životného poistenia
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Dohodou
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie komplexnej podpory a poradenstva sprostredkovateľom v oblasti životného poistenia
- monitoring poistného trhu
- tvorba podporných predajných materiálov
- vypracovávanie analýz, porovnaní a štatistík
- tvorba kalkulačiek a pomôcok v Exceli, Worde, Powerpointe
- spolupráca pri vývoji poistných produktov, úprava existujúcich produktov
- aktívna komunikácia s finančnými partnermi
- realizácia webových prezentácií
- kontrola kvality portfólií a identifikovanie podozrivých zmlúv
- prideľovanie klientov po vypovedaných sprostredkovateľoch, dosledovanie servisu a starostlivosti u týchto klientov
- evidencia a správa poistných zmlúv, evidencia zmien v poistení
- identifikovanie podozrivých zmlúv a overovanie prípadných chybových správ
- pracovná doba : 8:30 – 17:00h
- nevyhnutnou požiadavkou je minimálne 1 rok na pozicíi administrátor/referent v oblasti životného poistenia
- monitoring poistného trhu
- tvorba podporných predajných materiálov
- vypracovávanie analýz, porovnaní a štatistík
- tvorba kalkulačiek a pomôcok v Exceli, Worde, Powerpointe
- spolupráca pri vývoji poistných produktov, úprava existujúcich produktov
- aktívna komunikácia s finančnými partnermi
- realizácia webových prezentácií
- kontrola kvality portfólií a identifikovanie podozrivých zmlúv
- prideľovanie klientov po vypovedaných sprostredkovateľoch, dosledovanie servisu a starostlivosti u týchto klientov
- evidencia a správa poistných zmlúv, evidencia zmien v poistení
- identifikovanie podozrivých zmlúv a overovanie prípadných chybových správ
- pracovná doba : 8:30 – 17:00h
- nevyhnutnou požiadavkou je minimálne 1 rok na pozicíi administrátor/referent v oblasti životného poistenia
Iné výhody
- dlhodobé pracovné miesto v stabilnej slovenskej spoločnosti
- finančné ohodnotenie – prislúchajúce postaveniu pozície
- práca v príjemnom a dynamickom kolektíve mladých ľudí
- finančné ohodnotenie – prislúchajúce postaveniu pozície
- práca v príjemnom a dynamickom kolektíve mladých ľudí
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Stabilná medzinárodná spoločnosť s dlhodobou tradíciou na Slovensku.
Stabilná medzinárodná spoločnosť s dlhodobou tradíciou na Slovensku.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, spoľahlivosť, inicitíva, flexibilita, zodpovednosť, precíznosť, ochota učiť sa novým veciam, logické a analytické myslenie, cieľavedomosť, schopnosť pracovať v tíme, lojálnosť a profesionálny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
VOPRED UPOZORŇUJEME UCHÁDZAČOV, ŽE BUDÚ KONTAKTOVANÍ LEN VYBRANÍ UCHÁDZAČI. ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na e-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na e-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 1699389
Posting date: 25.3.2014
2014-03-25
location: Bratislava Position: Poisťovací poradca, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv, Referent výberu poistného, Špecialista zaistenia Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou