IT Konzultant pre riešenia na platforme Windows

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

IT Konzultant je technologicky zodpovedný za design, administráciu a poskytovanie konzultačných služieb a analýz pri dodávke infraštruktúrnych riešení pre klientov pre platformu Windows serverov.

Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
- zodpovednosť za návrh, inštaláciu, implementáciu a administráciu komplexného operačného systému a programových produktov
- testuje navrhované a nasadzované riešenia
- aktívne sa zúčastňuje na príprave a realizácii projektov
- spolupracuje pri posudzovaní zabezpečenia informačných systémov
- udržuje technický kontakt s dodávateľmi a zákazníkmi
- poskytovanie technických konzultácií, poradenstva pri implementácii nástrojov do prevádzkového prostredia
- komplexná správa, podpora informačných systémov
- spolupráca pri riešení rôznych infraštruktúrnych projektov pre zákazníkov
- rieši najzložitejšie problémy v súvislosti s administráciou systémov
- konfiguruje a administruje aplikačné servery a vykonáva súvisiacu technickú podporu na najvyššej technickej úrovni,
- konsolidácia IT prostredia, návrh nových IT riešení a investícií za učelom lepšej výkonnosti systému
- účasť na nových projektoch - spolupracuje na designe nasadzovaných riešení,
- spolupracuje pri tvorbe projektovej dokumentácie, prevádzkových postupov a smerníc,
- ladenie, zabezpečovanie zálohovania a archivácie dát,
- poskytuje odborné rady a konzultácie v oblasti IT
- spolupracuje pri posudzovaní zabezpečenia informačných systémov,

Iné výhody

- práca v medzinárodnej spoločnosti v rámci globálneho tímu
- zaujímavý zamestnanecký sociálny program
- medzinárodné prostredie
- moderné pracovné prostredie
- účasť vo vzdelávacom programe

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Naším klientom je významná IT dodávateľská spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT,technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Požadovaná prax

administrácia v prostredí Windows
6

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
• vzdelanie: vysokoškolské alebo úplné stredoškolské s viac ročnou praxou
• min. 6 rokov praktických skúseností na podobnej administrátorskej pozícii v oblasti správy serverov, prostredí a inštalácie MS Windows NT4.0/Win2000/Win2003/Win2008 + skúsenosti s vedením ľudí výhodou
• certifikácia veľmi vítaná: v danej oblasti Microsoft Certified System Engineer, MCITP Server Administrator,
- odborné znalosti z oblasti zabezpečenia MS Windows a informačných systémov
- pokročilé odborné skúsenosti z oblasti IT – znalosť MS Windows Server 2000/2003 2008
- znalosti elektronickej pošty na báze MS Exchange , Exchange Server
- ladenie systémov a MS cluster, Clustering
- skúsenosti s administráciou diskových polí (HP Blade Centre)
- skúsenosti s produktom MS Sharepoint na úrovni administrácie
- znalosti serverového hardware (servery, diskové polia, blade technológie)
- skúsenosti z nasadzovania MS Active Directory, MS Exchange, DNS
- skúsenosti s prácou na projektoch ako člen projektového tímu
- orientácia v ITSM/ITIL (Change management etc)
- užívateľské zručnosti MS Office, MS Projekt, MS PowerPoint
- schopnosť samoštúdia
- prax v medzinárodnom tíme je výhodou

Vyžadované pracovné a osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- samostatnosť
- operatívnosť ,flexibilita
- organizačné schopnosti
- zručnosť v hodnotení alternatívnych riešení a výber najadekvátnejšieho riešenia
- schopnosť podávať vysoký a zároveň bezchybný výkon aj pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Richard Tkáč, PhD.
Tel.: +421 2 6241 3439, +421 903 582228
E-mail: poslať životopis
ID: 1269312  Posting date: 4.6.2012  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou