Asistentka

PRO Business Solutions s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
700,-€ + prémie (podľa dohody pri uzatvorení pracovného pomeru)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- organizačne zabezpečuje pracovné stretnutia príslušného manažéra a s tým súvisiace aktivity - vedie pracovnú agendu manažéra
- precízne pripravuje potrebné materiály na stretnutia a vypracováva zápisy
zo stretnutí,
- zastrešuje spracovanie internej a externej korešpondencie,
- kompletne spravuje interné smernice (ich prijímanie, evidenciu a správu),
- sprostredkováva komunikáciu medzi oddeleniami a príslušným manažérom,
- plní ďalšie administratívne a operatívne úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- príjemné pracovné prostredie
- možnosť odborného a kariérneho rastu
- zaujímavé sociálne benefity pre zamestnancov (príspevok na dovolenku, kultúru, šport, regeneráciu, dioptrie, zubné náhrady, vitamíny, špeciálne lekárske vyšetrenia ... )

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujem za Váš záujem a zaslanie profesijného životopisu v slovenskom alebo českom jazyku. Kontaktovať budeme všetkých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované podmienky

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Našim klientom je obchodno - výrobná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovednosť a samostatnosť
- výborná znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom,
- aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka -úroveň B2 - PODMIENKOU,
- príjemné vystupovanie, taktné jednanie
- dobrý time manažment
- skúsenosti v oblasti administratívnej korešpondencie
- organizačné zručnosti
- časová flexibilita v prípade časovo náročnejších úloh

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra PRO Business Solutions s.r.o.
Headhunting · ‎Executive Search · ‎HR consulting

Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.

Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy.  Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.

Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.

Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3480490  Posting date: 11.6.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 700,-€ + prémie (podľa dohody pri uzatvorení pracovného pomeru)