We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista call centra
Privatbanka, a.s.
Miesto práce
Einsteinova, Petržalka
Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiackonečná výška základnej mzdy závisí od skúseností, zručností a seniority kandidáta + ročná odmena + 13 plat
900 EUR/mesiackonečná výška základnej mzdy závisí od skúseností, zručností a seniority kandidáta + ročná odmena + 13 plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegu, ktorý v spolupráci s obchodnými útvarmi banky (privátni bankári a bankoví poradcovia) zabezpečí efektívnu telefonickú a elektronickú komunikáciu s neaktívnymi a potenciálnymi klientmi banky. Staneš sa dôležitou a priamou podporou tímu najlepších obchodníkov Privatbanky.
Nebudeš zabezpečovať priamy predaj produktov či služieb, Tvojou úlohou bude telefonicky poskytnúť základné informácie o banke a jej produktoch a získať súhlas volaných osôb so spracovaním ich osobných údajov (tzv. GDPR) pre účely zasielania informácií o bankových produktoch v budúcnosti.
Preto ak Ťa komunikácia baví, máš príjemný hlasový prejav, pozitívny prístup k práci a nechýba Ti optimizmus a vytrvalosť, radi Ťa privítame v našom tíme.
Oceníme Tvoj proaktívny prístup, samostatnosť a tiež praktické skúsenosti nadobudnuté z práce v call centre, zákazníckom centre, či pri akvizíciách zákazníkov.
Tvoje úlohy budú najmä:
• telefonicky oslovovať neaktívnych a potenciálnych klientov banky s cieľom získať ich súhlas so spracovaním osobných údajov (tzv. GDPR) pre účely zasielania informácií o bankových produktoch a službách,
• poskytovať potenciálnym klientom základné informácie o banke a jej produktoch (nebudeš produkty ponúkať, ani predávať),
• navrhovať nové spôsoby a metódy na zvýšenie efektivity komunikácie s potenciálnymi klientmi banky.
Nebudeš zabezpečovať priamy predaj produktov či služieb, Tvojou úlohou bude telefonicky poskytnúť základné informácie o banke a jej produktoch a získať súhlas volaných osôb so spracovaním ich osobných údajov (tzv. GDPR) pre účely zasielania informácií o bankových produktoch v budúcnosti.
Preto ak Ťa komunikácia baví, máš príjemný hlasový prejav, pozitívny prístup k práci a nechýba Ti optimizmus a vytrvalosť, radi Ťa privítame v našom tíme.
Oceníme Tvoj proaktívny prístup, samostatnosť a tiež praktické skúsenosti nadobudnuté z práce v call centre, zákazníckom centre, či pri akvizíciách zákazníkov.
Tvoje úlohy budú najmä:
• telefonicky oslovovať neaktívnych a potenciálnych klientov banky s cieľom získať ich súhlas so spracovaním osobných údajov (tzv. GDPR) pre účely zasielania informácií o bankových produktoch a službách,
• poskytovať potenciálnym klientom základné informácie o banke a jej produktoch (nebudeš produkty ponúkať, ani predávať),
• navrhovať nové spôsoby a metódy na zvýšenie efektivity komunikácie s potenciálnymi klientmi banky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak sa rozhodneš pre prácu u nás, určite oceníš:
- zaujímavú prácu pre lídra na trhu privátneho bankovníctva,
- príjemné, pozitívne nabité prostredie a super kolegov,
- odborné vzdelávanie,
- jazykové vzdelávanie,
- možnosť sebarealizácie,
- otvorenú komunikáciu,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- príspevok na DDS,
- príspevok na stravné nad rámec zákona,
- sociálne benefity.
- zaujímavú prácu pre lídra na trhu privátneho bankovníctva,
- príjemné, pozitívne nabité prostredie a super kolegov,
- odborné vzdelávanie,
- jazykové vzdelávanie,
- možnosť sebarealizácie,
- otvorenú komunikáciu,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- príspevok na DDS,
- príspevok na stravné nad rámec zákona,
- sociálne benefity.
Informácie o výberovom konaní
Ak sme Vás našou ponukou zaujali, dajte nám o sebe vedieť a pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku prostredníctvom portálu www.profesia.sk čo najskôr.
Za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti ďakujeme.
Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme na osobnom stretnutí.
Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na www.privatbanka.sk.
Za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti ďakujeme.
Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme na osobnom stretnutí.
Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na www.privatbanka.sk.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť,
• výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• skúsenosti z práce v call centre VÝHODOU,
• proklientský prístup,
• ochota učiť sa,
• flexibilita a pohotovosť,
• zodpovednosť, spoľahlivosť,
• diskrétnosť.
• výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• skúsenosti z práce v call centre VÝHODOU,
• proklientský prístup,
• ochota učiť sa,
• flexibilita a pohotovosť,
• zodpovednosť, spoľahlivosť,
• diskrétnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Privatbanka, a.s. je synonymum pojmu PRIVÁTNE BANKOVNÍCTVO. Sme a naďalej chceme byť bankou s najdynamickejšie rastúcim privátnym bankovníctvom na trhoch, kde pôsobíme. Úspešne udávame trendy v tejto oblasti a radíme sa k lídrom na slovenskom finančnom trhu. Paralelne so službami privátneho bankovníctva rozvíjame naše KORPORÁTNE BANKOVNÍCTVO. Svojim klientom poskytujeme špecializované finančné a investičné služby, ktoré odrážajú ich nároky a zohľadňujú predstavy o zhodnocovaní ich aktív.
Srdcom našej banky sú a vždy budú výnimoční ľudia – jednak klienti, a samozrejme zamestnanci, vďaka ktorým je Privatbanka symbolom individuálneho prístupu v bankovníctve. Naším cieľom je preto vytvárať zamestnancom priaznivé podmienky pre ich kontinuálny odborný aj kariérny rast. Pri výbere nových zamestnancov kladieme veľký dôraz nielen na vysokú odbornú kvalifikáciu a profesionálnu úroveň, ale aj na potenciál posúvať sa vpred. Tento potenciál vnímame ako nevyhnutný katalyzátor nášho výkonu na ceste za dôverou klientov a k ekonomickým úspechom.
Srdcom našej banky sú a vždy budú výnimoční ľudia – jednak klienti, a samozrejme zamestnanci, vďaka ktorým je Privatbanka symbolom individuálneho prístupu v bankovníctve. Naším cieľom je preto vytvárať zamestnancom priaznivé podmienky pre ich kontinuálny odborný aj kariérny rast. Pri výbere nových zamestnancov kladieme veľký dôraz nielen na vysokú odbornú kvalifikáciu a profesionálnu úroveň, ale aj na potenciál posúvať sa vpred. Tento potenciál vnímame ako nevyhnutný katalyzátor nášho výkonu na ceste za dôverou klientov a k ekonomickým úspechom.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3573574
Posting date: 19.3.2021
2021-03-19
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Company: Privatbanka, a.s.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac