We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborný referent na odbore vymáhania pohľadávok
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
- základná mzda od 800 €, v závislosti od skúseností a znalostí, potom postupný nárast
- ročná odmena v závislosti od hodnotenia výkonnosti
- mimoriadne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na centrálu banky v Žiline hľadáme tímového, zodpovedného a spoľahlivého kolegu so zmyslom pre detail na zabezpečenie efektívneho procesu vymáhania retailových pohľadávok.
Čo od Vás budeme očakávať?
Čo od Vás budeme očakávať?
- administratívne práce spojené so správou pohľadávok
- komunikáciu s exekútorskými úradmi, správcami a advokátskymi kanceláriami
- prípravu podkladov pre podania banky v súdnych, exekučných, konkurzných konaniach
- evidenciu údajov do systémov banky
- spoluprácu s ostatnými útvarmi banky
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej ponúkame aj:
- príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- interné zaškolenie a podpora pri odbornom a osobnostnom raste
- mobilný telefón s výhodným paušálom aj na súkromné využitie
- stravné lístky
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, obchod, právo
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 1 rok predošlej praxe v oblasti vymáhania pohľadávok
- skúsenosť z bankového sektora, inkasnej spoločnosti alebo exekútorského úradu výhodou
- samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť
- vytrvalosť, dôslednosť a precíznosť
- administratívne zručnosti, zmysel pre systematickú prácu a detail
- schopnosť doťahovať úlohy do úspešného konca a pohotovo reagovať
- tímového ducha a profesionálnu úroveň komunikácie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
Adresa spoločnosti
Kontakt
E-mail: poslať životopis
www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
- Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
- Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
- Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
- Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
- Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 4202314
Posting date: 12.11.2021
2021-11-12
location: Žilina Position: Back office špecialista, Hypotekárny špecialista, Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok, Úverový špecialista Company: Prima banka Slovensko, a.s.
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac