We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor kontaktného centra
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme flexibilného, komunikatívneho, dynamického a pozitívne naladeného kolegu, ktorého nebaví stereotyp a je proklientsky orientovaný. Čaká vás zaujímavá práca, v príjemnom kolektíve mladých ľudí, ktorá môže naštartovať vašu ďalšiu kariéru.
Čo od Vás budeme očakávať?
Čo od Vás budeme očakávať?
- pracovať na Infolinke, ktorá je zameraná na telefonickú a emailovú komunikáciu
- poskytovať poradenstvo o bankových produktoch, službách, predajnej sieti
- poskytovať všeobecné a aktuálne informácie o banke existujúcim alebo potenciálnym klientom telefonicky a emailom
- prijímať reklamácie, sťažnosti a podnety klientov
- poskytovať podporné aktivity pre marketing a aktuálne marketingové kampane
- ochotu pracovať na zmeny - v nepretržitej prevádzke (nočné zmeny, práca cez víkend a sviatky.)
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:
- kvalitné interné školenia a podpora pri osobnostnom raste
- atraktívne finančné ohodnotenie a ročné odmeny pre tých najlepších
- mobilný telefón s výhodným zamestnaneckým paušálom a neobmedzeným internetom aj na osobné účely
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- stravné lístky
- príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- orientácia na plnenie stanovených cieľov, vysoké pracovné nasadenie a schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
- predchádzajúce pracovné skúsenosti z oblasti predaja a komunikácie s klientom sú veľkou výhodou
- príjemné vystupovanie a prejav, komunikatívnosť, zodpovednosť a lojálnosť
- časová flexibilita – práca v nepretržitej prevádzke, ochota pracovať na zmeny (aj nočné, max. 5 nočných zmien v rámci mesiaca).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
Adresa spoločnosti
Kontakt
E-mail: poslať životopis
www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
- Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
- Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
- Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
- Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
- Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 3262718
Posting date: 7.12.2017
2017-12-07
location: okres Žilina Position: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Prima banka Slovensko, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 € fixná zložka, potom postupný nárast + 2 250 € ročná odmena v závislosti od hodnotenia výkonnosti