We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka generálneho riaditeľa
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme pozitívne naladenú a spoľahlivú kolegyňu s príjemným a profesionálnym vystupovaním a vynikajúcim time managementom a silnými organizačnými schopnosťami.
Vašimi hlavnými úlohami pre kanceláriu Generálneho Riaditeľa v spolupráci s ďalšou asistentkou bude:
•dvakrát ročne kompletne zorganizovať retailovú konferenciu pre pobočkovú sieť
•spracovávať pravidelne prehľad konkurencie a jej expanzie (nové pobočky a bankomaty)
•pripravovať zápisy z porád predstavenstva a následne ich kompletizovať a upravovať do želanej podoby
•zastrešiť kontakt s externými inštitúciami (najmä s notárskym úradom)
•preberať telefonické hovory a vybavovať e-mailovú korešpondenciu
•organizovať stretnutia podľa kalendára, rezervovať a pripraviť zasadačky
•skenovať, kopírovať a tlačiť potrebné dokumenty
• riešiť ďalšie ad hoc úlohy podľa pokynov
Na danej pozícii budete pre Vašich kolegov z centrály v Bratislave vykonávať i tieto ďalšie úlohy:
•aktualizovať prezentácie (na vstupné školenia zamestnancov, na stretnutia predstavenstva a iné)
•komunikovať s reklamnými agentúrami a zabezpečiť darčekové predmety
•pravidelne kompletizovať zmluvnú dokumentáciu, zabezpečovať jej podpisovanie a následne ju distribuovať cieľovým zamestnancom
•zabezpečovať administratívne úkony pri nástupe a výstupe zamestnancov (aktivácia kariet a prístupov do systémov a pod.)
•prijímať a odosielať firemnú korešpondenciu na každodennej báze
•zadávať objednávky a faktúry do systému, upravovať dochádzku
•vítať a usádzať návštevy
•zabezpečovať riadny chod open officu (starostlivosť o kuchynku, objednávanie kancelárskych potrieb a pod.)
•podávať návrhy na zlepšovanie jednotlivých procesov v rámci banky
•administratívne podporovať všetky oddelenia podľa potreby
Vašimi hlavnými úlohami pre kanceláriu Generálneho Riaditeľa v spolupráci s ďalšou asistentkou bude:
•dvakrát ročne kompletne zorganizovať retailovú konferenciu pre pobočkovú sieť
•spracovávať pravidelne prehľad konkurencie a jej expanzie (nové pobočky a bankomaty)
•pripravovať zápisy z porád predstavenstva a následne ich kompletizovať a upravovať do želanej podoby
•zastrešiť kontakt s externými inštitúciami (najmä s notárskym úradom)
•preberať telefonické hovory a vybavovať e-mailovú korešpondenciu
•organizovať stretnutia podľa kalendára, rezervovať a pripraviť zasadačky
•skenovať, kopírovať a tlačiť potrebné dokumenty
• riešiť ďalšie ad hoc úlohy podľa pokynov
Na danej pozícii budete pre Vašich kolegov z centrály v Bratislave vykonávať i tieto ďalšie úlohy:
•aktualizovať prezentácie (na vstupné školenia zamestnancov, na stretnutia predstavenstva a iné)
•komunikovať s reklamnými agentúrami a zabezpečiť darčekové predmety
•pravidelne kompletizovať zmluvnú dokumentáciu, zabezpečovať jej podpisovanie a následne ju distribuovať cieľovým zamestnancom
•zabezpečovať administratívne úkony pri nástupe a výstupe zamestnancov (aktivácia kariet a prístupov do systémov a pod.)
•prijímať a odosielať firemnú korešpondenciu na každodennej báze
•zadávať objednávky a faktúry do systému, upravovať dochádzku
•vítať a usádzať návštevy
•zabezpečovať riadny chod open officu (starostlivosť o kuchynku, objednávanie kancelárskych potrieb a pod.)
•podávať návrhy na zlepšovanie jednotlivých procesov v rámci banky
•administratívne podporovať všetky oddelenia podľa potreby
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej práce ponúkame zároveň aj:
• možnosť realizovať sa v spoločnosti, ktorá je najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na slovenskom trhu a v kľúčových oblastiach biznisu rastie niekoľkonásobne rýchlejšie ako konkurencia a možnosť byť súčasťou banky v období jej výraznej expanzie
• priestor pre profesionálny rast v oblasti bankovníctva– v našej banke sa darí schopným ľuďom, ktorí uprednostňujú vo všetkých oblastiach hodnoty ako: jednoduchosť a zrozumiteľnosť, rýchlosť a transparentnosť, profesionalita, dôveryhodnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť.
• veľkú flexibilitu a voľné ruky pri návrhu aj realizácii výborných a úspešných nápadov – vďaka tomu, že sme lokálna spoločnosť, máme vysokú mieru flexibility. Robíme iba to, čo dáva zmysel a prináša reálne výsledky. Trávime čas iba zmysluplnou prácou, ktorá ľudí baví a robí im radosť.
• možnosť realizovať sa v spoločnosti, ktorá je najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na slovenskom trhu a v kľúčových oblastiach biznisu rastie niekoľkonásobne rýchlejšie ako konkurencia a možnosť byť súčasťou banky v období jej výraznej expanzie
• priestor pre profesionálny rast v oblasti bankovníctva– v našej banke sa darí schopným ľuďom, ktorí uprednostňujú vo všetkých oblastiach hodnoty ako: jednoduchosť a zrozumiteľnosť, rýchlosť a transparentnosť, profesionalita, dôveryhodnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť.
• veľkú flexibilitu a voľné ruky pri návrhu aj realizácii výborných a úspešných nápadov – vďaka tomu, že sme lokálna spoločnosť, máme vysokú mieru flexibility. Robíme iba to, čo dáva zmysel a prináša reálne výsledky. Trávime čas iba zmysluplnou prácou, ktorá ľudí baví a robí im radosť.
Informácie o výberovom konaní
Profesijný životopis môžte tiež zaslať priamou odpoveďou na adresu:
Prima banka Slovensko, a.s.
Odbor ľudských zdrojov
Digital Park III.
Einsteinova 19
851 01 Bratislava
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ochrana osobných údajov
i. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zavedenie predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu. Vaše osobné údaje budú spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu.
ii. V prípade, že chcete byť zaradený do evidencie uchádzačov o zamestnanie v žiadosti o prijatie do zamestnania prosím uveďte nasledovný súhlas so spracovaním osobných údajov a pripojte k nemu svoj vlastnoručný podpis:
„V zmysle § 11 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov týmto dávam svoj dobrovoľný súhlas spoločnosti Prima banka Slovensko, a.s. , Hodžova 11, 010 11 Žilina, IČO: 31 575 951, so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu životopisu a žiadosti o prijatie do zamestnania na účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie.“
Vaše osobné údaje budú spracúvané na účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie po dobu 2 rokov odo dňa ich poskytnutia. Takýto súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať, žiadosť adresujte: Prima banka Slovensko, a.s., Hodžova 11, 010 11 Žilina.
Vaše práva ako dotknutej osoby v zmysle § 28 zákona o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
Vyššie uvedené práva je potrebné uplatniť písomnou žiadosťou na adrese: Prima banka Slovensko, a.s., Hodžova 11, 010 11 Žilina.
Prima banka Slovensko, a.s.
Odbor ľudských zdrojov
Digital Park III.
Einsteinova 19
851 01 Bratislava
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ochrana osobných údajov
i. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zavedenie predzmluvných vzťahov na základe výberového konania na inzerovanú pozíciu. Vaše osobné údaje budú spracúvané do skončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu.
ii. V prípade, že chcete byť zaradený do evidencie uchádzačov o zamestnanie v žiadosti o prijatie do zamestnania prosím uveďte nasledovný súhlas so spracovaním osobných údajov a pripojte k nemu svoj vlastnoručný podpis:
„V zmysle § 11 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov týmto dávam svoj dobrovoľný súhlas spoločnosti Prima banka Slovensko, a.s. , Hodžova 11, 010 11 Žilina, IČO: 31 575 951, so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu životopisu a žiadosti o prijatie do zamestnania na účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie.“
Vaše osobné údaje budú spracúvané na účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie po dobu 2 rokov odo dňa ich poskytnutia. Takýto súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať, žiadosť adresujte: Prima banka Slovensko, a.s., Hodžova 11, 010 11 Žilina.
Vaše práva ako dotknutej osoby v zmysle § 28 zákona o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
- potvrdenie, či sú, alebo nie sú osobné údaje o Vás spracúvané
- vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o stave spracúvania Vašich osobných údajov
- opravu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania
- vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého boli získané Vaše osobné údaje
- vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam Vašich osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania
- likvidácia Vašich osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania
- likvidácia Vašich osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona
- blokovanie Vašich osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti
Vyššie uvedené práva je potrebné uplatniť písomnou žiadosťou na adrese: Prima banka Slovensko, a.s., Hodžova 11, 010 11 Žilina.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•prax na obdobnej pozícii min 2 roky podmienkou
•ovládanie spoločenského protokolu
•výborná znalosť obchodnej korešpondencie
•výborná znalosť slovenského jazyka
Osobnostné predpoklady:
•vždy príjemný, priateľský a pozitívne naladený prejav, reprezentatívne vystupovanie
•profesionálna komunikácia a chuť učiť sa novému
•vysoké pracovné nasadenie a nadšenie z práce
•vynikajúci time management a vysoké zameranie na detail
•časová flexibilita, proaktivita, zodpovednosť a dôslednosť
•zmysel pre poriadok a systém a vynikajúce organizačné schopnosti
•schopnosť vidieť veci v súvislostiach
•ovládanie spoločenského protokolu
•výborná znalosť obchodnej korešpondencie
•výborná znalosť slovenského jazyka
Osobnostné predpoklady:
•vždy príjemný, priateľský a pozitívne naladený prejav, reprezentatívne vystupovanie
•profesionálna komunikácia a chuť učiť sa novému
•vysoké pracovné nasadenie a nadšenie z práce
•vynikajúci time management a vysoké zameranie na detail
•časová flexibilita, proaktivita, zodpovednosť a dôslednosť
•zmysel pre poriadok a systém a vynikajúce organizačné schopnosti
•schopnosť vidieť veci v súvislostiach
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
Adresa spoločnosti
Kontakt
E-mail: poslať životopis
www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
- Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
- Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
- Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
- Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
- Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 1913426
Posting date: 30.10.2014
2014-10-30
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: Prima banka Slovensko, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou