We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista riadenia a podpory predaja
Miesto práce
Bratislava
Platové podmienky
1 200 EUR/mesiac
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.
Haló, haló hľadáme k nám posilu!
Chceš byť súčasťou tímu oddelenia riadenia a podpory predaja, ktorý je kreatívny, šialený, priateľský s dôrazom na prístup všetko sa dá a NIE nie je odpoveď?
V tíme plnom open minded a energických ľudí budeš pravou rukou našej predajnej sieti, ktorá je pre nás kľučová.
Tvojou hlavnou agendou okrem smiechu v TOP tíme bude:
- Hľadanie vhodných dodávateľov na eventy a stretnutia pre našich predajcov
- Komunikácia s dodávateľmi
- Príprava pozvánok a podkladov, komunikácia s účastníkmi, kontrola účasti a celková organizácia eventov
- Aktívna účasť na eventoch na Slovensku
- Zabezpečenie a spracovanie úhrady faktúr
- Komunikácia/spolupráca s centrálnym obstarávaním banky, marketingom a inými útvarmi banky
- Podpora pri slávnostnom otváraní pobočiek
- Pomoc pri tvorbe a úprave prezentácií
- Vyhodnocovanie interných súťaží
- Administratívna a organizačná výpomoc oddeleniu
Koho k nám hľadáme?
Ak máš organizačné zručnosti, zmysel pre detail a prístup všetko sa dá- chceme ťa!
Ak rád prinášaš nápady a si kreatívny, no zároveň si vieš ustrážiť poriadok vo svojej agende - chceme ťa!
Samozrejme ak si tímový hrač s chuťou makať na sebe a skvelým humorom - chceme ťa!
Čo Ti my ponúkame?
Širokú škálu benefitov a skvelé pracovné prostredie
• Flexibilný pracovný čas
• Cafeteriu, v ktorej máte možnosť vybrať si benefit podľa vlastnej chuti. Či ste jednotlivec, športovec, máte rodinu alebo chuť vzdelávať sa – určite si vyberiete.
• 10 dní voľna navyše
• Zvýhodnené bankové, investičné a poistné produkty
• Ak máte známeho, ktorému odporučíte pracovné miesto u nás v Poštovej banke, budete odmenený - podporujeme interný refferal systém
• Príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
Vybrali sme tie, ktoré sú zamestnancami najviac oceňované. No máme pre Teba pripravené mnohé ďalšie, o ktorých Ti radi povieme pri osobnom pohovore alebo spoločnom telefonáte.
Ďalšie informácie o práci
Sídlime v krásnom prostredí pri Dunaji v River Parku na Dvořákovom nábreží.
Na termíne nástupu sa určite dohodneme – aj keď pre nás ideálne čím skôr.
Platové podmienky si spoločne prediskutujeme na osobnom stretnutí.
Práca je plný úväzok s 3- mesačnou skúšobnou dobou a zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 1 rok.
Pracovné miesto je zástup za materskú/rodičovskú dovolenku.
Informácie o výberovom konaní
Nezabudni nám priložiť svoj životopis a prípadne aj Linkedin konto.
Budeme radi, ak sa o tebe dozvieme čo najviac. Starostlivo si prečítame každý životopis. Všetkým Vám - ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov.
Pohovory môžu prebiehať aj online.
Tešíme sa na teba skoro ťa budeme kontaktovať.
Chceš byť súčasťou tímu oddelenia riadenia a podpory predaja, ktorý je kreatívny, šialený, priateľský s dôrazom na prístup všetko sa dá a NIE nie je odpoveď?
V tíme plnom open minded a energických ľudí budeš pravou rukou našej predajnej sieti, ktorá je pre nás kľučová.
Tvojou hlavnou agendou okrem smiechu v TOP tíme bude:
- Hľadanie vhodných dodávateľov na eventy a stretnutia pre našich predajcov
- Komunikácia s dodávateľmi
- Príprava pozvánok a podkladov, komunikácia s účastníkmi, kontrola účasti a celková organizácia eventov
- Aktívna účasť na eventoch na Slovensku
- Zabezpečenie a spracovanie úhrady faktúr
- Komunikácia/spolupráca s centrálnym obstarávaním banky, marketingom a inými útvarmi banky
- Podpora pri slávnostnom otváraní pobočiek
- Pomoc pri tvorbe a úprave prezentácií
- Vyhodnocovanie interných súťaží
- Administratívna a organizačná výpomoc oddeleniu
Koho k nám hľadáme?
Ak máš organizačné zručnosti, zmysel pre detail a prístup všetko sa dá- chceme ťa!
Ak rád prinášaš nápady a si kreatívny, no zároveň si vieš ustrážiť poriadok vo svojej agende - chceme ťa!
Samozrejme ak si tímový hrač s chuťou makať na sebe a skvelým humorom - chceme ťa!
Čo Ti my ponúkame?
Širokú škálu benefitov a skvelé pracovné prostredie
• Flexibilný pracovný čas
• Cafeteriu, v ktorej máte možnosť vybrať si benefit podľa vlastnej chuti. Či ste jednotlivec, športovec, máte rodinu alebo chuť vzdelávať sa – určite si vyberiete.
• 10 dní voľna navyše
• Zvýhodnené bankové, investičné a poistné produkty
• Ak máte známeho, ktorému odporučíte pracovné miesto u nás v Poštovej banke, budete odmenený - podporujeme interný refferal systém
• Príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
Vybrali sme tie, ktoré sú zamestnancami najviac oceňované. No máme pre Teba pripravené mnohé ďalšie, o ktorých Ti radi povieme pri osobnom pohovore alebo spoločnom telefonáte.
Ďalšie informácie o práci
Sídlime v krásnom prostredí pri Dunaji v River Parku na Dvořákovom nábreží.
Na termíne nástupu sa určite dohodneme – aj keď pre nás ideálne čím skôr.
Platové podmienky si spoločne prediskutujeme na osobnom stretnutí.
Práca je plný úväzok s 3- mesačnou skúšobnou dobou a zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 1 rok.
Pracovné miesto je zástup za materskú/rodičovskú dovolenku.
Informácie o výberovom konaní
Nezabudni nám priložiť svoj životopis a prípadne aj Linkedin konto.
Budeme radi, ak sa o tebe dozvieme čo najviac. Starostlivo si prečítame každý životopis. Všetkým Vám - ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov.
Pohovory môžu prebiehať aj online.
Tešíme sa na teba skoro ťa budeme kontaktovať.
Kontakt
ID: 3966455
Posting date: 11.9.2020
2020-09-11
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Event manager Company: Poštová banka
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac