We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznícka podpora / portál Kancelarie.sk (cca 80 hodín/mes.)
PORTER, s.r.o.
Miesto práce
Plynárenská 3d, Bratislava
Plynárenská 3d, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
07.10.2018
07.10.2018
Mzdové podmienky (brutto)
6,00 Eur /hodina
6,00 Eur /hodina
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Starostlivosť o existujúcich a nových zákazníkov (príprava objednávok a ponúk).
- Vybavovanie telefonátov a emailovej komunikácie s obchodnými partnermi.
- Starostlivosť o proces pridávania, upravovania, schvaľovania a aktualizácie budov.
- Príprava prieskumov trhu pre záujemcov o kancelárie a sklady.
- Vybavovanie telefonátov a emailovej komunikácie s obchodnými partnermi.
- Starostlivosť o proces pridávania, upravovania, schvaľovania a aktualizácie budov.
- Príprava prieskumov trhu pre záujemcov o kancelárie a sklady.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príjemná pracovná atmosféra.
- Flexibilný pracovný čas.
- Zdravé občerstvenie pre zamestnancov.
- Narodeninové voľno.
- Flexibilný pracovný čas.
- Zdravé občerstvenie pre zamestnancov.
- Narodeninové voľno.
Informácie o výberovom konaní
Ak máš rád komunikáciu, starostlivosť o zákazníkov, prácu so systémami a chceš sa naučiť viac o realitnom trhu komerčných nehnuteľností, tak neváhaj kliknúť na www.kancelarie.sk.
Okrem CV s tvojou fotografiou nám určite napíš, koľko ponúk kancelárskych priestorov v Bratislave máme na našom portáli.
Všetko pošli na [email protected] a do predmetu e-mailu napíš **Starostlivosť o zákazníka**.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti, ktorí spĺňajú kritériá budú pozvaní na osobný pohovor.
Okrem CV s tvojou fotografiou nám určite napíš, koľko ponúk kancelárskych priestorov v Bratislave máme na našom portáli.
Všetko pošli na [email protected] a do predmetu e-mailu napíš **Starostlivosť o zákazníka**.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti, ktorí spĺňajú kritériá budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
výhodou
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Komunikačné zručnosti.
- Zmysel pre detail.
- Schopnosť určiť si priority a riešiť problémy.
- Chuť na sebe pracovať.
- Zmysel pre detail.
- Schopnosť určiť si priority a riešiť problémy.
- Chuť na sebe pracovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PORTER, s.r.o pôsobí na trhu viac ako 17 rokov v nasledovných oblastiach:
- Prekladateľské a tlmočnícke služby (www.porter.sk).
- Jazyková výučba.
- Prekladateľské a tlmočnícke služby (www.porter.sk).
- Jazyková výučba.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3281860
Posting date: 27.9.2018
2018-09-27
location: Plynárenská 3d, Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: PORTER, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 6,00 Eur /hodina