We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Key Account Asistent/ka
Charakteristika pozície
Bavia ťa čísla čísla a excel? Vieš prioritizovať a zosúladiť prichádzajúce požiadavky od niekoľkých manažérov?
Do nášho obchodného OFF Trade tímu (Retail) hľadáme šikovného/ú a motivovaného/ú kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude plnohodnotnou podporou pre manažérov kľúčových zákazníkov.
Náplň práce
- Poskytuje podporu manažérom pre kľúčových zákazníkov pri príprave jednania so zákazníkmi.
- Zodpovedá za riešenie sporných otázok v dokladoch (faktúrach, dodacích listoch) s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi.
- Zodpovedá za efektívny tok informácií (dokladov) pre jednotlivých zákazníkov vo vnútri firmy.
- Zodpovedá za správnosť vystavených dokladov, rozdielových platieb a výpočtov spätných bonusov jednotlivých kľúčových zákazníkov.
- Podieľa sa na komunikácií s finančným oddelením ohľadom platieb a spracovaní dokladov.
- Podieľa sa na sledovaní platobnej disciplíny jednotlivých kľúčových zákazníkov.
- Podieľa sa na riešení projektových záležitostí týkajúcich sa administratívneho procesu s kľúčovými zákazníkmi spoločnosti.
- Podieľa sa na zaistení a budovaní dodávateľsko-odberateľských vzťahov medzi spoločnosťou a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi.
Požiadavky na kandidáta
- Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- 2-3 roky praxe v obchodnej spoločnosti na asistentskej alebo administratívnej pozícií
- Komunikačné zručnosti a asertivita
- Schopnosť stanoviť si priority a orientácia na detail
- Samostatnosť a systematickosť pri plnení úloh
- Tímovosť pri spolupráci s ostatnými oddeleniami
- Min. stredne pokročilá znalosť anglického jazyka znalosť anglického jazyka
- Pokročilá znalosť programov MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), SAP - výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B
Ponúkame
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Prístup k nástrojom a know-how svetovej úrovne
• Práca v spoločensky zodpovednej firmy
• samostatnosť, zodpovednosť - budete to Vy, kto bude zodpovedný za výsledok, ktorý potom uvidíte v realite
• Príležitosti pre kariérny rast - prepracovaný systém školení a osobného rozvoja
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie a priateľské vzťahy na pracovisku
• Základná mzda od 1050 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• Pracovná zmluva na zástup počas rodičovskej dovolenky
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3739679
Posting date: 14.8.2019
2019-08-14
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný analytik, Obchodný referent Company: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
The job comes from another website or source.