Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Key Account Asistent/ka

Charakteristika pozície

Bavia ťa čísla čísla a excel? Vieš prioritizovať a zosúladiť prichádzajúce požiadavky od niekoľkých manažérov?
Do nášho obchodného OFF Trade tímu (Retail) hľadáme šikovného/ú a motivovaného/ú kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude plnohodnotnou podporou pre manažérov kľúčových zákazníkov.

Náplň práce

  • Poskytuje podporu manažérom pre kľúčových zákazníkov pri príprave jednania so zákazníkmi.
  • Zodpovedá za riešenie sporných otázok v dokladoch (faktúrach, dodacích listoch) s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi.
  • Zodpovedá za efektívny tok informácií (dokladov) pre jednotlivých zákazníkov vo vnútri firmy.
  • Zodpovedá za správnosť vystavených dokladov, rozdielových platieb a výpočtov spätných bonusov jednotlivých kľúčových zákazníkov.
  • Podieľa sa na komunikácií s finančným oddelením ohľadom platieb a spracovaní dokladov.
  • Podieľa sa na sledovaní platobnej disciplíny jednotlivých kľúčových zákazníkov.
  • Podieľa sa na riešení projektových záležitostí týkajúcich sa administratívneho procesu s kľúčovými zákazníkmi spoločnosti.
  • Podieľa sa na zaistení a budovaní dodávateľsko-odberateľských vzťahov medzi spoločnosťou a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi.

Požiadavky na kandidáta

  • Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • 2-3 roky praxe v obchodnej spoločnosti na asistentskej alebo administratívnej pozícií
  • Komunikačné zručnosti a asertivita
  • Schopnosť stanoviť si priority a orientácia na detail
  • Samostatnosť a systematickosť pri plnení úloh
  • Tímovosť pri spolupráci s ostatnými oddeleniami
  • Min. stredne pokročilá znalosť anglického jazyka znalosť anglického jazyka
  • Pokročilá znalosť programov MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), SAP - výhodou
  • Vodičský preukaz skupiny B

Ponúkame

• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Prístup k nástrojom a know-how svetovej úrovne
• Práca v spoločensky zodpovednej firmy
• samostatnosť, zodpovednosť - budete to Vy, kto bude zodpovedný za výsledok, ktorý potom uvidíte v realite
• Príležitosti pre kariérny rast - prepracovaný systém školení a osobného rozvoja
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie a priateľské vzťahy na pracovisku
• Základná mzda od 1050 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• Pracovná zmluva na zástup počas rodičovskej dovolenky

V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.

ID: 3739679  Posting date: 14.8.2019  The job comes from another website or source.