We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Asistent/ka pre obchodný tím Key Account Managerov
Charakteristika pozície
Do nášho obchodného OFF Trade tímu hľadáme šikovného/ú a motivovaného/ú kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude plnohodnotnou podporou pre manažérov kľúčových zákazníkov.
Náplň práce
- Poskytuje podporu manažérom pre kľúčových zákazníkov pri príprave jednania so zákazníkmi.
- Zodpovedá za riešenie sporných otázok v dokladoch (faktúrach, dodacích listoch) s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi.
- Zodpovedá za efektívny tok informácií (dokladov) pre jednotlivých zákazníkov vo vnútri firmy.
- Zodpovedá za správnosť vystavených dokladov, rozdielových platieb a výpočtov spätných bonusov jednotlivých kľúčových zákazníkov.
- Podieľa sa na komunikácií s finančnými oddeleniami ohľadom platieb a spracovaní dokladov.
- Podieľa sa na sledovaní platobnej disciplíny jednotlivých kľúčových zákazníkov.
- Podieľa sa na riešení projektových záležitostí týkajúcich sa administratívneho procesu s kľúčovými zákazníkmi spoločnosti.
- Podieľa sa na zaistení a budovaní dodávateľsko-odberateľských vzťahov medzi spoločnosťou a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi.
Požiadavky na kandidáta
- Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- 2-3 roky praxe v obchodnej spoločnosti na asistentskej alebo administratívnej pozícií
- Základné znalosti účtovných operácií a obehu finančných dokladov sú veľkou výhodou
- Komunikačné zručnosti a asertivita
- Schopnosť stanoviť si priority a orientácia na detail
- Samostatnosť a systematickosť pri plnení úloh
- Tímovosť pri spolupráci s ostatnými oddeleniami
- Pokročilá znalosť anglického jazyka
- Pokročilá znalosť programov MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), SAP - výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B
Ponúkame
- Základná mzda od 950 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti pre kariérny rast
- Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
- Príjemné pracovné prostredie
- Priateľské vzťahy na pracovisku
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3443980
Posting date: 9.7.2018
2018-07-09
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
The job comes from another website or source.