Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Zvolen, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Administrátor/ka výčapných zariadení

Charakteristika pozície

Do nášho tímu vo Zvolene hľadáme zodpovedného a dôsledného kolegu na pozíciu Administrátora výčapných zariadení, ktorý bude zodpovedný za výčapné zariadenia po administratívnej a účtovnej stránke.

Náplň práce

• Objednávanie výčapnej techniky, objednávanie výčapných pultov, sumarizácia objednávok za pridelené stredisko, zadávanie elektronických objednávok do systému SAP.
• Spracovanie dodávateľských faktúr – odsúhlasenie správnosti dodávky dodaného materiálu so senior technikom, príjem materiálu do skladu, archivácia objednávok a faktúr.
• Komunikácia so senior technikmi a technikmi, s dodávateľmi tovarov a služieb súvisiacich s výčapnou technikou, výčapnými pultmi a pivnými tankami.
• Správna identifikácia komponentov výčapnej techniky, správne ocenenie použitých komponentov výčapnej techniky, účtovné zaradenie inventárneho čísla do majetku spoločnosti.
• Pravidelné denné spracovávanie dokladov od senior technikov v CRM, SAPe, práca so zákazkou, kontrola údajov.
• Spracovávanie presunov výčapnej techniky medzi jednotlivými skladmi.
• Kompletizácia a účtovná evidencia denných pohybov a umiestnenie výčapných zariadení v systéme SAP R/3.
• Sledovanie stavu zásob skladov novej i použitej výčapnej techniky na mesačnej báze.
• Príprava podkladov a spracovanie účtovnej inventarizácie zásob skladu výčapnej techniky v SAPe.
• Príprava, tlač inventúrnych hárkov prevádzok v teréne podľa jednotlivých stredísk, ich spracovanie v SAPe a vytvorenie reportu o výsledkoch inventúry.
• Evidovanie vyradenej výčapnej techniky na mesačnej báze.

Požiadavky na kandidáta

• Úplné stredoškolské vzdelanie (ekonomický smer výhodou)
• Základná skúsenosť s účtovníctvom
• Základná znalosť skladového hospodárstva
• Skúsenosti s vedením administratívnej evidencie
• Skúsenosti s triedením dokladov a archiváciou
• Komunikačné schopnosti
• Precíznosť a dôslednosť
• Skúsenosť práce s počítačom (MS Office – Word, Excel), SAP - výhodou

Ponúkame

• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátane zamestnaneckého piva
• Zázemie stabilnej a úspečnej medzinárodnej spoločnosti
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Prepracovaný systém osobného a profesionálneho rozvoja

V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.

ID: 3362992  Posting date: 16.4.2018  The job comes from another website or source.